Montag Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Får ikke siste Java (J2SE RE 5.0 Update 6) til og kjøre på den nye Firefox installasjonen. For verifisering av javainstallasjonen kjørte jeg Java sin testside uten hell. Jeg har prøvd å gå inn i kontrollpanelet til Java for å aktivere java i firefox, men når jeg gjør dette får jeg beskjeden "Unable to change browser settings". Flere som har opplevd javaproblemer i FF 1.5? Er Java 5.0 ikke kompatibelt med Firefox 1.5 ? Endret 7. desember 2005 av Montag Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Kjører FF 1.5+Java 1.506 uten problemer. Lenke til kommentar
Futelva Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Får ikke siste Java (J2SE RE 5.0 Update 6) til og kjøre på den nye Firefox installasjonen. For verifisering av javainstallasjonen kjørte jeg Java sin testside uten hell. Jeg har prøvd å gå inn i kontrollpanelet til Java for å aktivere java i firefox, men når jeg gjør dette får jeg beskjeden "Unable to change browser settings". Flere som har opplevd javaproblemer i FF 1.5? Er Java 5.0 ikke kompatibelt med Firefox 1.5 ? 5260368[/snapback] Jeg opplevde en del probs selv etter installasjonen av FF1.5. Min løsning ble at jeg tok vekk merking av Obj-Tabs i Adblock Options. Da fungerte alt som før. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Etter noe prøving og feiling viste det seg at syndebukken var en bug i Adblock. (Ser at du, Futelva, også gikk på et skjær her.) Avinstallerte denne utvidelsen og nå er alt i orden igjen. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå