Gå til innhold

Hardware.no: Hva skal HW logoen illustrere?

Anbefalte innlegg

Jeg er innom HW.no og forumet daglig , men hadde ikke merket den "nye" logoen før nå. Aner ikke når de gjorde om den.

Men jeg ser ikke hva den blå "sløyfen" er for noe... hva er det egentlig for noe?

Og når jeg først oppretter en post kan jeg jo spørre når ble den forandret?

Unwill

post-4073-1133836243_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min første tanke var hvorfor sløyfen var blå, og ikke råd. PK? Julerød er jo julefargen over alle julefarger.

(Fant ikke forklaring på PK på norsk.)

5258268[/snapback]

Så det var en sløyfe, trodde det kanskje var noe som jeg ikke kunne tolke hva var. Med mye fantasi kunne det ha vært godteri? en blå fugl på en reir? eller kanskje en blånisse sett bakfra.. eller kanskje en smurf?

PK? som i politisk korrekt? hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Blått har alltid vært hw.nos farge, kan ikke bare klatte inn en rød ting helt uten videre. Syns den var fin jeg, det er vel noen greiner, en sløyfe og en slik kule man henger på juletreet :)

5258332[/snapback]

Hvis jeg ikke husker feil så var grønn HWs farge for ikke mange år tilbake (en stor grønn W i hardWare.

Og før det så var det en "maur" som var brun? som maskot og da var vel logoen blå ja. ( eller er jeg helt på jordet ;) )

Gode gamle dager da hardware.no bare var en tabell med skjermkortpriser og alle jobbet på frivillig basis.

Endret av unwill
Lenke til kommentar

hååhåå. Folk å de hersens sjiraffene sine. de infiltrerer hver enda debatt, forumdiskusjon osv. DE skulle det ha vært SKUDDPREMIE på. ja akkurat ja, God jul blåtungelskende folk.. ho ho ho pang ho ho ho. jula skal være RØD! Rudolf sin nese er RØD. ikke blå :p

Nei. hva med å utlyse logokonk som de fleste store forumsidene har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...