m-momr Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 hvor bør jeg kjøpe en cs 1.6 warserver, vis jeg skal ha en? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hva med: http://www.mbit.no http://www.gameserver.no https://www.diskusjon.no/index.php?act=Search&f= Endret 6. desember 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 ok, takk, finnes det flere steder og bestille ifra? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ja? www.novanett.no Tror de andre er best... Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Skriver alle leverandørene i norge som JEG vet om, samt erfaringer. Skriver fordeler, og ulemper. ('+' = bra | '-' = Dårlig) www.novanett.no + Prisen - Hitbox - Ping - Supporten er dårlig www.gameserver.no + Billig + Hitbox + Ping www.speedtech.no + Prisen - Hitbox - Ping www.mbit.no + Hitbox + Ping - Prisen www.gamenation.no + Prisen + Hitbox + Ping www.GameGuard.no + Hitbox + Ping - Prisen Jeg vil anbefalle at du kjøper din server av www.GameNation.no, prisene er god, og ping/hitbox er god. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Er det egentlig gjort noen undersøkelser angående servere og forskjellige hitboxer? Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ja, det ble gjort en for ca et år siden, da kom novanett dårligst ut. Er på høy tid med en ny skikkelig undersøkelse. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jepp, det er det så absolutt, for da var ikke mbit en av alternativene. ;--) Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Stemmer det. Eneste med mbit er at det koster. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (14:53:05) —› topic: (www.mbit.no » warserver: 1mnd - 349,- » 3mnd 999,- » 6mnd 1799,- » www.mbit.no/bestilling.php » Spørsmål? [email protected] » ny server på vei. skal være klart i løpet av uken. » Alt oppe igjen) er det dyrt? (PS: Alle alternativene koster noe ) Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ok, de har satt ned prisene Sist jeg så kostet det 1400 elns for 3mnd. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Lønner seg å holde seg oppdatert Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hjemmesiden demmes har vært nede en god stund. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Irc er kos www.mbit.no/bestilling.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå