myhken Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Etter oppgraderingen opplever jeg stadig at jeg får feilmeldingen "Serveren er overbelastet" Dette skjer mest når jeg innlogget, og da får jeg opp en side der det står: "Ikke innlogget enda?" Siste dagene har jeg opplevd dette 10-20 ganger pr dag. Er det noe feil hos meg, eller hos dere? Bruker Internet Explorer 6 og WinXP Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 LOOOOL fikk den meldingen når jeg klikka på vedlegget, og det var ikke bildet, for jeg kunne merke teksten og klikke på linkene... Får den meldingen av og til, rundt 2-4 ganger for dag. Vil anta at forumet ikke er dimensjonert for de enorme mengdene trafikk det får. Og FYI, jeg bruker Firefox 1.0.7 på linux... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Får også den meldingen mye oftere nå for tiden Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg får nok og denne feilmeldingen oftere nå enn før. 6-8 ganger for dagen. Håper administratorene tar til fornuft nå og legger inn frames forumet for de som likte det i sin tid:D Kanskje dette signaliserer en ny begynnelse for oss "titaner" som har hengt med siden begynnelsen. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå begynner jeg å bli en smule småfortvilet. Har fått den meldingen minst 10 ganger i løpet av de siste 15 minuttene som har gått. Er vel på denne tiden av døgnet at det er mest trafikk, men det virker som om at alt går ut over meg Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 OMG dette er bare irriterende ja. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå har jeg fått denne hele 70 ganger i dag! Utrolig irriterende. :| Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja det virker som det er et eller annet problem her, også jeg får den meldingen veldig ofte nå. I tillegg har jeg også ofte en treghet når jeg trykker på en tråd, det tar alt fra 5-20 sekunder før det skjer noe. Har samme problemet på alle maskiner og både IE og Opera, så det er enten forumet eller linjen i mellom det er noe galt med. Har ikke registrert at det skjer på andre sider, så jeg mistenker at det er en annen side av samme sak (server overbelastet meldingen)... Er dette er feil forumstyrere er kjent med eller? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 får ikke selve feilmeldingen opp så mye, opplever bare at den "progress baren" nedi hjørnet på IE står på 1 sånn firkant og kommer ikke videre, såkommer det siden kan ikke vises bla bla bla.. merkelig nok i FireFox funker det fint tilsynelatende Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Bruker Firefox og jeg har som sagt, bokstavelig talt fått denne meldingen over 70 ganger i dag. Jeg opplever også at det går utrolig tregt å laste inn tråder ol. Ser ikke noe av denne tregheten på andre sider, så det ligger nok på hw.no sin side. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ja. Forumstyret er fullt klar over dette problemet, da dette er noe som har blitt tatt opp en del ganger. Det nye forumet er USTABILT :/ Hva har skjedd med forumet? Treghet! server er overbelastet Er serveren til forumet overbelastet hver kveld? Riktignok har problemet så vidt jeg har forstått det, riktignok blitt fikset hver gang en ny tråd har oppstått. Men tydeligvis ikke . Men, men som enkelte administratorer har sagt før får vi huske på at forumet her er frivillig å delta i og det er heller ikke en rettighet. Så vi får bare være tålmodige. @ Til mod/admin: Hadde det ikke vært en god ide å opprette en tråd som heter noe ala: "Klaging på forumets nedetid og overbelastelser" eller noe slikt og stickye den. Denne typen tråder vil sannsynligvis aldri slutte å oppstå, og da er vel dette et bedre alternativ. TSP Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jepp et stort problem enten den meldingen eller så skjer det ingenting. kunne vært greit å få høre om det er en løsning i sikte . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jepp et stort problem enten den meldingen eller så skjer det ingenting. kunne vært greit å få høre om det er en løsning i sikte . Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Som jeg har svart i fire andre tråder her, vi er klar over det og det blir jobbet for å løse problemet. Forh.vis bør det ikke ta mange dagene til nå før problemene har løst seg helt. Og jeg velger å bare stenge tråden siden den ellers bare blir full av flere poster der flere sier at de har det samme problemet, noe som er unødvendig siden vi tross alt vet om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg