Gå til innhold

Samsung 32" HDTV + x360

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anbefaler Samsung av merke!! Så, godt valg der! Responstid har lite å si..responstid tilhører fortiden når det gjelder etterslepp, blur osv.

5254818[/snapback]

Aldri i verden. Spilt på den samsungen som er i kiosken og blurringen er veldig tydelig. Så tydelig at jeg aldri i verden vil kjøpe lcd som de er i dag. Med en gang bildet svinger en del så blurrer detaljene vekk. Og den har 12ms.

Særlig i 60fps spill er det ekstremt tydelig og irriterende. Man må jo stå helt stille for å se detaljene. Med en gang man titter rundt, blurrrr. Man folk flest tror vel at det er en effekt i spillet, akkurat som mange tror med PSP og ghostingen der.

Lenke til kommentar

Samsung er bra merke, MEN jeg anbfaler IKKE T modellen som du har linket til over! Kjøp M eller R.

T modellen har jeg selv kikket på og den var fryktelig dårlig. Mye ghosting og kan ikke måle seg med M51/61 eller R41/51

T51 er det rimligste apperatet og jeg fikk egentlig sjokk hvor dårlig tven var når jeg så den på expert.

Selv hadde jeg bestemt meg for samsung R41/M51/M61, men i siste liten fant jeg ut at LG RZ32LP1 var tven for meg og er fornøyd med denne.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
http://www.expert.no/vedlegg/le32t51b.pdf

Er denne noe bra sammen med X360?

Skal kjøpe meg tv nå. Håper på kjappe svar :)

5254671[/snapback]

Hei, jeg er enig med andre postere her at Samsung leverer bra lcd tv'er. Har selv en Samsung LE40M61b.

Men spar noen få penger til, er du snill (mot deg selv). Den du har linket til er en ny modell, T, modell, som er en budsjett utgave av de TV'ene som andre her omtaler positivt. Ikke bland disse sammen! Prøv å få tak i nok penger til en le32R51 i stedet. Er ikke så mye mere.

Og det er ikke T utgaven som har vært på demokioskene, så langt jeg veit.

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
http://www.expert.no/vedlegg/le32t51b.pdf

Er denne noe bra sammen med X360?

Skal kjøpe meg tv nå. Håper på kjappe svar :)

5254671[/snapback]

Hei, jeg er enig med andre postere her at Samsung leverer bra lcd tv'er. Har selv en Samsung LE40M61b.

Ikke bland disse sammen! Prøv å få tak i nok penger til en le32R51 i stedet. Er ikke så mye mere.

Dr.Peedee

5295876[/snapback]

Heisann.

Mener du at denne er bra? Noen som vet noe mer om denne tven jeg viser i linken der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...