Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Når får elkjøp nye sendinger med xbox360? Og når har xbox offentligjort at de skal slippes ut nye sendinger.? Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Når får elkjøp nye sendinger med xbox360? Og når har xbox offentligjort at de skal slippes ut nye sendinger.? 5252220[/snapback] Lurer på det samme. Alle som ikke fikk snappet opp en i denne bølgen lurer nok på når det kommer flere. Har spurt i 2 elkjøp butikker. Den ene plassen sa de at de trodde de fikk inn noen få denne uken og i den andre butikken sa de at de at de fikk ikke inn nye før etter nyttår. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 jeg har hørt at det kommer en ny forsendelse i uke 50 (ringte til elkip og spurte) Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 12. desember har microsoft norge sagt neste forsendelse kommer. Har jeg forstått det riktig, så har Elkjøp kjøpt konsollene fra andre kanaler enn resten av Norge. Det er derfor mulig at datoer gitt i Elkjøp butikker ikke er de samme som datoer andre butikker har fått oppgitt. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 I statene har de fått påfyll en gang i uka siden lansering. Vil vel tro det samme kommer til å bli tilfelle i Europa. Mange nettbutikker som opererer med datoer fra 9-12 desember så det er nok rundt disse datoene neste ladning kommer. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Tror dere det vil bli lange køer også denne gang utenfor elkjøp-butikkene? Jeg fant først ut at jeg skulle ha konsollen etter å ha prøvd den.. På Elkjøp i Kr.Sand solgte de ut alt de hadde av konsoller på 45min! Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg dro til Elkjøp Carl Berner og Skøyen, ansatte der er like usikre som meg. De vil ikke ta imot bestillinger, rett og slett fordi ikke vet når og hvor mange de får . Men da jeg ringte kundesenteret, sa de at neste shipment er 12. desember. Hørtes ut som de var ganske sikker. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 "Microsoft forteller at det blir nye leveranser hver uke frem til nyttår, men de garanterer ikke at alle som vil ha får. De anbefaler alle å følge med i sin lokale butikk, og være tidlig ute de dagene nye maskiner kommer inn." http://gamer.no/nyhet/xbox_360/kamp_om_xbo..._i_morges/21528 Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 I statene har de fått påfyll en gang i uka siden lansering. Vil vel tro det samme kommer til å bli tilfelle i Europa. Mange nettbutikker som opererer med datoer fra 9-12 desember så det er nok rundt disse datoene neste ladning kommer. 5253695[/snapback] Det var meningen. Men det har ikke skjedd. Faktum er at det ikke er kommet noen nye maskiner siden lanseringen den 22.november. Er masse bråk om dette der. Folk er visst ganske forbanna på MS, naturlig nok. Så tror ikke det kommer noen nye her før etter nyttår. Lenke til kommentar
ChrisMansion Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det ble levert 12 000 maskiner til norge ved første leveranse, og microsoft country manager for norge; Espen Gylvik snakket om at 12 000 til vil bli tilgjengelig før nyttår.. Så spørs det om det holder med 12 000 da.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 16. desember har Amerikanerne fått vite nå. http://www.gamersreports.com/news/362/ Hvis spørs om ikke Amerikanerne måtte vente litt ekstra lenge på refill da MS har hatt mer enn nok med Europeisk Launch siste ukene. Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ringte akkurat Elkjøp fikk også vite at det var flere på vei inn i uke50 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvorfor er det noen som får vite når 360 kommer inn til elkjøp butikkene når mannen bak disken på elkjøp her sa at elkjøp ikke får lov til å si noe om når det kommer nye sendinger...? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 heh å hvorfor skulle de ikke få lov til å fortelle det? Seff om sjefen dems sier det så.. greit, kansje han ikke gidder maset. Men for microsoft sin del tror jeg de driter en lang mars i det. Maskinen er ute ferdig med det. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Kjøpe core utgaven i dag på elkjøp og de sa de ikke fikk inn nye før om lenge. Det var vist tomt i norge eller ingen som leverte så de venter vel på microsoft.. Lenke til kommentar
Dragan87 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har fått vite 12 desember. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jeg har fått vite 12 desember. 5261535[/snapback] Hmm.. Mandag asså.. Blir å ta seg fri fra jobb et par timer.. Litt unormalt å få varer på en mandag er ikke det? Endret 6. desember 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hmm, asså jeg bare SKAL ha en 360 fra elkjøp vist de får inn igjen før jul.. Mitt store spørsmål er bare om el-kjølp butikkene, om det nå er slik at de får inn 12. desember. Om dette gjelder i hele Norge? I så godt som Oslo som Kr.Sand liksom? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tipper Microsoft ikke har kapasiteten til å produsere nok xboxer rett og slett. Uansett hvor store de er, så greier de ikke å møte den store etterspørselen nesten verden over nå... Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Dårlig med svar her =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå