Espein Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg ser etter en ny skjerm nå. Vil helst ha en 19" LCD skjerm. Kommer til å bruke den ved spilling, filmer ++. Igrunn alt mulig. Har tenkt å bruke rundt 3000,- eller mindre på den. Har lest noen tester og sånt her, men kommer ikke riktig frem til noen. Har sjekket elkjøp, de har en del 19" under 3000,- men har jo så vidt hørt om merkene!! Noen der ute som har erfaring med en god 19" LCD for under 3000,-?? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg vil anbefale denne: MPX Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har denne jeg og er kjempefornøyd. Anbefales Lenke til kommentar
pack Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 jeg har denne skjermen... er veldig bra, kjempefornøyd Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 3 x Samsung sier litt Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Men hvem av dem er best? Jeg har laget en tråd om det her. Endret 2. desember 2005 av ahumoe Lenke til kommentar
Espein Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Takker for tips! Blir vel en samsung LCD på meg ja Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Samsung 930BF! Helt klart. Kom nettop hjem fra Oslo så skjermen har stått og ventet på meg. Helt utrolig klart bilde, og jeg 19" LCD er jo svæært. Så, sålangt er dette den beste skjermen jeg har hatt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå