Globus Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Herregud det begynner å bli mange kategorier på forumet, men jeg tror det er vanskelig å poste noe som dette feil: http://media.putfile.com/thermitef Da er spørsmålet, nøyaktig hvor kan jeg få tak i store mengder av dette stoffet? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hehehe....høres ikke lite suspekt ut?=P LOL Lenke til kommentar
Globus Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Hehehe....høres ikke lite suspekt ut?=P LOL 5226347[/snapback] Vel, litt mer orginalt enn å ha sukker på tanken i det minste. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Man kan visstnok lage det ved å blande pulverisert Aluminium, og jernoksid (rust), men det antennes bare ved svært høye temperaturer. EDIT: ahh, de sier det visst på videoen. Endret 29. november 2005 av Seppe . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Yay! Det så gøy ut! Sikkert ikke så lett å få tak i store mengder av den blandingen Endret 29. november 2005 av Skarstad Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 er et par oppskrifter på dette i anarchists cookbook jeg prøvde å lage slik en gang, ble ikke noe vellykka Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) "The Anarchist Cookbook" er dessverre ikke pålitelig nok. Hvertfall ikke den amerikanske internettutgaven. Har prøvd noen oppskrifter derfra, blant annet molotov cocktail og det var ikke store problemet å lage, men ellers tør jeg ikke helt å stole på boka. EDIT: Jolly Rogers utgave er pålitelig. Endret 29. november 2005 av Agressive Lenke til kommentar
Globus Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Man kan visstnok lage det ved å blande pulverisert Aluminium, og jernoksid (rust), men det antennes bare ved svært høye temperaturer. EDIT: ahh, de sier det visst på videoen. 5226581[/snapback] Stemmer, det med høyt tennpunkt er et av de stor problemene ser det ut til, men en magnesium stripe skal nok klare jobben. Ingen som vet hvor jeg kunne få tak i et stort spann som de har i klippet? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Old... husker bl.a. Den Røde Tsar var keen på å lage en porsjon av det for et par år siden... og vi fikk det ikke til... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hey, det var pga mangel på aluminiumspulveret, dog har jeg funnet ut hvor man finner det nå. EDIT: Har magnesium, det finner du på naturfagsalen. Endret 29. november 2005 av Den Røde Tsar Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hey, det var pga mangel på aluminiumspulveret, dog har jeg funnet ut hvor man finner det nå. EDIT: Har magnesium, det finner du på naturfagsalen. 5227114[/snapback] FETT! On topic: Jævlig kult når de sa: "The reason we have for destroying this car is that it is white and old. But the most important reason is that it's french." Holdt på å le meg i hjel Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hva heter stoffet på norsk? Og ja, er visst en del ting i anarchist cookbook som er lagt inn på faen, som eksploderer før det er meningen e.l. (altså at det går til helvete bare du blander det, i stedet for at du må tenne på, eller tilsvarende) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Man kan visstnok lage det ved å blande pulverisert Aluminium, og jernoksid (rust), men det antennes bare ved svært høye temperaturer. EDIT: ahh, de sier det visst på videoen. 5226581[/snapback] Stemmer, det med høyt tennpunkt er et av de stor problemene ser det ut til, men en magnesium stripe skal nok klare jobben. Ingen som vet hvor jeg kunne få tak i et stort spann som de har i klippet? 5226915[/snapback] ser jo tydelig at det er magnesium som brukes til og tenne med , det er vell og bare en vanlig kruttlunte som brukes til og antenne magnesium biten jeroksid burde vell ikke være vansklig og få tak i , aleminium er jo felgene på pappas bil , bare og knuse til fine biter Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det der var RÅTT! Følger med på "Braniac" på Discovery, og syntes det er ganske bra programmer ved siden av Mythbusters. Begge to finner på mye morro som er intereserer meg. Kult! Mvh. Marius E Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Haha, så kult! Hele peugeot driten fikk sin straff! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Brainiacs er rått! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hva heter stoffet på norsk? Og ja, er visst en del ting i anarchist cookbook som er lagt inn på faen, som eksploderer før det er meningen e.l. (altså at det går til helvete bare du blander det, i stedet for at du må tenne på, eller tilsvarende) 5227464[/snapback] Termitt tror jeg. De fleste tingene i Jolly Roger funker veldig dårlig, selv om man tenner på. Lenke til kommentar
Globus Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) jeroksid burde vell ikke være vansklig og få tak i , aleminium er jo felgene på pappas bil , bare og knuse til fine biter 5227520[/snapback] Problemet er at det er mange som har prøve å lage "thermite" via jalla metoden, men de fleste har ikke greid det. Så derfor tenkte jeg at det hadde vært litt mer givende å bare kjøpe det. Det jeg tenkte var at butikker som selger magnesium og alle andre sånne ting til skoler også ville ha thermite. Det finnes tydeligvis ikke på internett(i norge i de minste, og jeg tror ikke at det å send thermite + magnesium i et fly blir noen stor suksess), så jeg lurte på om det var noen som visste om noen artige hobby butikker i norge hvor de vile ha stoffet? Endret 30. november 2005 av Globus Lenke til kommentar
Globus Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Et siste bump om hjelp. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) sånn skal jeg prøve Fattern bor rett attmed aluminiumsverket på sunndal så regner med at jeg kan snike til meg litt der.. jernoksid finner jeg vel også en plass.. Får se til sommern Endret 30. november 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå