Gå til innhold

Damenes tale, ideer?

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Damenes tale, hva mener du?

5218056[/snapback]

Damenes tale er den delen av et juleball eller lignende en stakkars gutt er pent nødt til å hylle samtlige kvinnelige representanter i forsamlingen, uansett hvor overvektige, kvalmende, usmakelige, usminkede, harry, lite velstelte og generelt fæle de er. Altså kan man enten droppe oppgaven og gjøre seg selv til fiende med 90% av de tilstedeværende jentene, eller man kan lyve så det renner av seg. Jeg ville foreslått at trådstarter går for det førstnevnte alternativet.

Et godt alternativ er å proklamere seg selv som homofil i begynnelsen av talen, for deretter å snakke om hvor fantastiske skapninger menn egentlig er.

Lenke til kommentar

Husker en meget god tale som ble holdt i slutten av 10ende klasse på skolen. Startet med at han fortalte at han hadde vært på IKEA, og sett på alle "damene" som var der (alle møblene der har navn, vet du). Beskrev alle møblene som om de skulle vært kvinner osv.

Og til slutt oppsummerte han med at man aldri kan bytte ut jenter med noe, og at vi er så glad i dem osv.

Høres kanskje noe rar ut denne talen, men de var veldig bra:)

Lenke til kommentar
Om det er en del sosser med er det jo gøy å si at kjønnene begynner å ligne på hverandre og at behovet for kvinner blir mindre.

5218408[/snapback]

Skjønner ikke hva "sosser" har med saken å gjøre... Kjønnene blir like fordi noen er "sossete"? Huh? :dontgetit:

5232853[/snapback]

pga mæikøpp og sånt.

Lenke til kommentar
Damenes tale, hva mener du?

5218056[/snapback]

Damenes tale er den delen av et juleball eller lignende en stakkars gutt er pent nødt til å hylle samtlige kvinnelige representanter i forsamlingen, uansett hvor overvektige, kvalmende, usmakelige, usminkede, harry, lite velstelte og generelt fæle de er. Altså kan man enten droppe oppgaven og gjøre seg selv til fiende med 90% av de tilstedeværende jentene, eller man kan lyve så det renner av seg. Jeg ville foreslått at trådstarter går for det førstnevnte alternativet.

Et godt alternativ er å proklamere seg selv som homofil i begynnelsen av talen, for deretter å snakke om hvor fantastiske skapninger menn egentlig er.

5218070[/snapback]

Det kan bli bra! Så kan du si at menn ikke gjør alt vi ikke liker med damer.

RED: Som en annen sa her, det er ALLTID bra å sammenligne jenter med gjenstander, så lenge du ikke sammenligner de med forskjellig typer avføring... Jeg har hørt jenter bli sammenlignet med biler, sjokolade og hus før...

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Jeg har hørt jenter bli sammenlignet med biler, sjokolade og hus før...

5232879[/snapback]

Biler = Raske, ikke vanskelig å vrake.

Sjokolade = Kvalmende, fetende, usunt, grisete (hvis de/den smelter)

Hus = Stor som et hus(?), åpen for flere (døren på vidt gap?).

Tja, er man litt som meg, er det ikke vanskelig å finne ting som kanskje ikke er så fine å si til andre. Er du heldig, er de enda likere meg, og ser humoren i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...