Gå til innhold

[The Flaming-Team from hell]


CFD

Anbefalte innlegg

The Flaming-team from hell er noe som noen veteraner på forumet har startet fordi vi mener kvaliteten på postene på forumet er lavere enn noensinne. Her er ting vi ikke liker og vil gjøre noe med:

 

*Forhindre at personer spør før de har søkt. Normalt så har spørsmålet vært oppe flere ganger før. Det er tull å svare på de samme spørsmålene hele tiden.

*CS , BF2 osv "fjortisser". Her er begrepet fjortiss ikke en alder ,men en tilstand. Vi setter pris på folk som kan slappe av med et spill,men ikke bli fjortiss =)

*Overdreven bruk av smileys.

*Folk som har teite avartarer og signaturer.

*Overivrige moderatorer som gjør idiotiske beslutninger!(uten å nevne navn ved det nåværende tidspunkt)

*Typiske n00bs. Ikke spør dumme spørsmål. Det finnes dumme spørsmål. Det finnes også dumme svar. Vi er imot dumme spørsmål og dumme svar

*Folk som påpeker skrivefeil. Dette er tross alt et forum! Ikke ta alt så seriøst!

*Folk som bruker "reportknappen" hvis man blir kalt en dust. Man burde tåle det samme på forumet som man gjør i virkeligheten.

*Idiotisk fargebruk

 

 

Vi vil bruke alle midler som står i vår disposisjon for å håndheve dette.

Husk at vi har medlemmer over hele landet så vi kan godt banke på døren din en dag med et balltre

 

Foreløpige medlemmer:

CFD - El presidente

 

Joint chief's

 

Goophy

Kebab Gud

Bjaa

Fredrikrb - Daglig leder for OT-Baren med ansvar for taktikk og framgangsmåte for flaming av poster som er postet i OT-baren

 

Albip (A little bit important persons)

Gef

Lufen

Hylo

 

Members

Tchernobog

 

 

Har du lyst å være medlem? Du må ha vett i skallen din og du må være registrert i 2002 eller før. Det kan dog gjøres unntak ,men dette må dere ta opp med styret.

Ta kontakt på #hw.no @ undernet. Kanalen som oppstod i SO1.

Q&A:

 

Q: Hva skal jeg gjøre hvis jeg oppdager en som bryter noe av det vi har sagt?

A: Da kan du legge til noe passende til situasjonen og legge dette etterpå.:

Du må være det største, mest evneveiket nullet jeg noengang har vært så uheldig å rote meg borti. Det eneste jeg kan unne deg er et miserabelt liv med samtlige ekle tropesykdommer for så å dø en latterlig død. Måtte det skje ved at du blir rævpult av en spedalsk spermhval til du sprekker for så å bli puttet i en smelteovn der døren blir sveiset igjen og du brenner for evig og alltid

 

For å lese mer les her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=502826

 

 

Q: Hvorfor må jeg være registrert i 2002 eller før?

A: Vi vet hvordan vi skal drive forum. Hvis det ikke var for oss så ville ikke forumet vært det samme. I 2001 hadde mestpostende på forumet under 1000poster (Anders Leipsland). Det var kvalitet og ikke bare tull som mye av postene er idag.

 

Q: Er dette virkelig nødvendig?

A: Hvis du ikke skjønner hvorfor dette er nødvendig så er du trolig grunnen til at vi må gjøre dette. Kvaliteten på de fleste foraer har gått ned i de siste årene og vi ønsker å gjøre noe med dette.

 

MERITTER

 

2004: CFD og KebabGud medvirket til at Torstein trakk seg fra Amotor. Med flaming av han på forumet og etter flere mailer til Wirak samt forsøk på å ringe Wirak om natten. (Det med wirak var egentlig mest for gøy :D)

 

Posten blir redigert fortløpende.

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riktig. Ser man på Zorc sine poster så poster han mest i Counter-strike delen av forumet. Han har riktignok vært på forumet en stund ,men han har tydeligvis vært på feil sted.

 

Jo flere vi er jo mer kan vi flame folkens. Jeg vet det er mange av oldschoolgutta som trenger dette.

Lenke til kommentar
Riktig. Ser man på Zorc sine poster så poster han mest i Counter-strike delen av forumet. Han har riktignok vært på forumet en stund ,men han har tydeligvis vært på feil sted.

 

Jo flere vi er jo mer kan vi flame folkens. Jeg vet det er mange av oldschoolgutta som trenger dette.

5217216[/snapback]

Nå m ådere ha matchende avatarer, og signatur, så blir dere tøff

Lenke til kommentar

Oj, der dukket plutselig oldschool-gutta opp jo. Er enig i mye av det dere sier, men alt i alt så er dette forumet noe av det beste jeg vet om. Se bare på norges største forum VGD til sammeligning.

 

Morsomt det du hinter til at få poster = kvaliet, da ligger iallefall du tynt ann CFD ;) Og du påpeker også indirekte at alt var så mye bedre før, leste noen eldre poster her forleden bla. og kan ikke akuratt si meg imponert...

 

Men denne tråden blir vel stengt snart tipper jeg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...