Dunno1987 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Bare lurer på hva folka her inne gjør når dere leker dere på Gta, hovedsaklig Gta San andreas. Jeg bare leker meg rundt med Rustler, flyet fra 2. verdenskrig... Moro med kanonene på motorveien Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 cheater, og dreper, dreper, dreper i massevis. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kjører rundt omkring, leiter litt etter interresante kjøretøy og svingete veier Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kjører rundt omkring, leiter litt etter interresante kjøretøy og svingete veier 5197751[/snapback] D samme hær. Bare kruser rundt i fly å bil for å finne noe jeg ikke har sett tildligere. Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 hmmm... Men har dere ikke noen mega-morsomme ting dere gjør da? Sånne klassiske ting som lage køer på motorveier og sånt. Lasta ned en ny mod i sted, og testa den. Skjedde noe morsomt da jeg kjørte... Fyren som stjeler bilen eide bilen som har panseret nedi bakken... Han hoppa ut og bøffa første bilen som kom og stakk av :!: Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 går egentlig fort leie "leking"... er ikke så mye spenning i det. du mister morroa etter de første "leke" stundene:P Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kjører fort og hopper med motorsykkel og bil Finner ein tanks og herjer litt Står på eit tak og skyter alt som rører på seg Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 hmmm... Men har dere ikke noen mega-morsomme ting dere gjør da? Sånne klassiske ting som lage køer på motorveier og sånt. Lasta ned en ny mod i sted, og testa den. Skjedde noe morsomt da jeg kjørte... Fyren som stjeler bilen eide bilen som har panseret nedi bakken... Han hoppa ut og bøffa første bilen som kom og stakk av :!: 5198124[/snapback] Har spillt 150 timer nå.. og det er ikke bare storyline! I'm crazy! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ett ord for leking i SA: Sanchez Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 O X L1 O O L1 O R1 R2 L2 L1 L1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 NRG-500 med hastighet på 350 i fila. Bare kjører rått, eller dreper og dreper og dreper. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Kjører med motorsykkel eller flyr om og om igjen med Hydraen over militærbasen. Dritgøy å gjøre stunt for å bli kvitt missilene! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hvis du har masse våpen, eventuelt bruker cheats for å få det, er å prøve å se hvor lenge du klarer å holde deg i live mens du har purken etter deg. Kult å se hvor mange stjerner du får før de klarer å drepe deg. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 1. Rapper en bil på en vei med mye trafikk 2. Skyter på den med maskingevær til den er 1 skudd fra å sprenge (skyter jeg til den sprenger får jeg 1 *) 3. Blokkerer trafikken med den og bulker den et par ganger så begynner den å brenne. 4. Går ut av bilen og springer som faen til jeg er på trygg avstand 5. Snur meg og ser på når sprengingen begynner. BOOOM! Først "min" bil... så de som stod nærmest... så de som stod nærmest dem igjen osv... Mwuah-hah-hah! Fanatisk morsomt... 10-20 biler som går i luften... og best av alt: JEG FÅR INGEN * FOR DETTE (hvis jeg ikke har en fra før av da (da blir det fort flere)) Springer vanligvis vekk fra bilen mot kjøreretningen så jeg kan se nye biler som kommer til og kanskje kræsjer og stopper et sted det brenner.... BOOOM igjen. Stopper de ikke der det brenner rapper jeg dem og parkerer dem i flammene og løper vekk. Tilløp av flere biler kan framprovoseres ved å snu seg og se mot kjøreretningen... kommer ingen biler?... se i kjøreretningen igjen og igjen snu deg mot kjøreretningen I'm sick...... I need help..... Don't help me! Og en annen ting jeg anbefaler alle å gjøre: Kaia i by 2... mellom millitærbasen og flyplassen... På den ene brygga der står det en heisekran med magnet som du skal bruke for å laste biler ombord i båten. Plasser magneten til krana et par meter over bakken mellom kranskinnene. Sett deg i din medbrakte raske bil. Kjør tilbake ut mellom porten og litt til. Snu. Bånn guffe tilbake til krana og kjør rett under magneten... Dere kommer til å takke meg Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Cruiser rundt på motorsykkel og gjør syke stunts, en gang i blant stopper jeg og tar fra motorsag, ak, shotgun, minigun, bzooka osv. får 4-stjerners wanted-level og setter meg på motorsykkelen igjen, tar litt drive-bys på snut til jeg får fem stjerner, så dør jeg el kanskje etterhvert. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 hmm, klar å holde purken og heimeværnet unna meg på seks stjerner lenge på de foregående spillene. Men SA er det så vanskelig å komme opp til 6 uten å stryke med mulig at jeg har spilla for mye av de andre og for lite på SA er så digert greier bare en kort tid å holde meg uten å dø på 6 stjerner på SA når jeg kjører bil. Morro å fly er det værtfall, det va nu det som før de fleste var vanskelig på det førsts 3d gta å fly flyet uten vinger lenge.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 hmm, klar å holde purken og heimeværnet unna meg på seks stjerner lenge på de foregående spillene. Men SA er det så vanskelig å komme opp til 6 uten å stryke med mulig at jeg har spilla for mye av de andre og for lite på SA er så digert greier bare en kort tid å holde meg uten å dø på 6 stjerner på SA når jeg kjører bil. Morro å fly er det værtfall, det va nu det som før de fleste var vanskelig på det førsts 3d gta å fly flyet uten vinger lenge.... 5331627[/snapback] kelt og dø ja. Synes purken ikke burde begynne og skyte etter deg bare på en stjerne. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 hmm, klar å holde purken og heimeværnet unna meg på seks stjerner lenge på de foregående spillene. Men SA er det så vanskelig å komme opp til 6 uten å stryke med mulig at jeg har spilla for mye av de andre og for lite på SA er så digert greier bare en kort tid å holde meg uten å dø på 6 stjerner på SA når jeg kjører bil. Morro å fly er det værtfall, det va nu det som før de fleste var vanskelig på det førsts 3d gta å fly flyet uten vinger lenge.... 5331627[/snapback] kelt og dø ja. Synes purken ikke burde begynne og skyte etter deg bare på en stjerne. 5337737[/snapback] De gjør ikke det hos meg, bare hvis jeg holder et våpen i hånden, og hva betyr kelt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg vet faktisk ikke, vet ikke hva jeg tenkte når jeg skrev det Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 ... Og en annen ting jeg anbefaler alle å gjøre: Kaia i by 2... mellom millitærbasen og flyplassen... På den ene brygga der står det en heisekran med magnet som du skal bruke for å laste biler ombord i båten. Plasser magneten til krana et par meter over bakken mellom kranskinnene. Sett deg i din medbrakte raske bil. Kjør tilbake ut mellom porten og litt til. Snu. Bånn guffe tilbake til krana og kjør rett under magneten... Dere kommer til å takke meg 5238256[/snapback] Det er denne heisekranen du mener? Hvordan kan man styre den? Jeg kommer ikke inn i den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg