jostein_ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Okai, her er en oppgave til alle dere. Trenger en del tips til komersielle houselåter. Sanger som: Eric Prydz: Call On Me Sunset Strippers: Falling Stars (Waiting For A Star To Fall) Michael Gray: The Weekend osv. takk på forhånd Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Digger sjangeren men har desverre ingen tips å komme med. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Armand van Helden - My my my Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Eric Prydz - Fading like a flower Axwell & Sebastian Ingrosso - Together Matt M. Maddox - Psycho 2005 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Bare skal ha den på mine innlegg, skal nok få lagt på noen låter så fort jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Loll sluffy. Maddox er langt fra kommers House, men fet sang for det... Trådstarter: Få tak i en/flere Ministry of Sound album. De renner over av kommers house (f.eks Summer Annual 2005 eller The Annual 2006). Deep Dish - Flashdance Hi_Tack - Say Say Say Bodyrockers - I like the way Mylo - In your arms Armand Van Helden - When the Lights go down Max Graham vs. Yes - Owner of a lonely heart Coco Bongo - Burning Sunshine C Sixty Four - On A Good Thing Bastian Bates - So Much Love Beatfactory feat Massiv4 - Sugar Sugar Daniel Hoppe feat. Paul King - Love and Pride 2005 Og seff, til sist, men ikke minst, nemlig aller størst: Gadjo Feat. Alexandra Prince - So Many Times (Original) Gadjo Feat. Alexandra Prince - So Many Times (Stonebridge mix) Gadjo Feat. Alexandra Prince - So Many Times (Kenny Hayes Sunshine mix) Gadjo Feat. Alexandra Prince - So Many Times (Steve Angellos moody mix) Gadjo Feat. Alexandra Prince - So Many Times (DJ Flex mix) (alle mixene er like bra ) Finnes ikke bedre house låt fra 2005 som sistnevnte. En av de desidert mest populære i år. Og den er konge bra! Endret 23. november 2005 av Feh Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Loll sluffy. Maddox er langt fra kommers House, men fet sang for det... Trådstarter: Få tak i en/flere Ministry of Sound album. De renner over av kommers house (f.eks Summer Annual 2005 eller The Annual 2006). 5195367[/snapback] nja, litt for mye bajs på de cd'ene syns jeg. Hed Kandi sin Disco Heaven 01.05 cd er genial! takker for tips! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Loll sluffy. Maddox er langt fra kommers House, men fet sang for det... 5195367[/snapback] Hysj! Poenget var å lure han til å laste den ned (ja, jeg regner med at det er det han gjør), så skjønne at den var mye fetere, og heller begynne å høre på slik musikk. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Har alltid synes at Hed Khandi sine plater har vært litt for kjedelige jeg og de pleier ikke å være så veldig kommerse heller... Menmen Et veldig bra House album som jeg kan anbefale (som ikke er like trashy som MOS) er Privilege Ibiza 2005. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Min sin foreløpige liste: Lovetraxx Ltd. - Falling in Love Bon Garcon - Freak U (full intention mix) The House Keepers - Go Down<-- råeste låta jeg vet om innenfor sjangeren Royal Gigolos - Self Control <-- alt av dem forøvrig Fischer Spooner - Never Win (Benny Benassi Remix) , tnx dj dark Christina Milian - Dip It Low (Full Intention Remix)<-- superlåt som fungerer meget bra på dansegulvet czr & ito - Bringin the funk<--- ikke kommers men er meget kul Destinys Child-Lose My Breath (Maurice's Nu Soul Mix) Destinys Child- Soldier (Maurice's Nu Soul Mix) <---- anbefales meget sterkt! Jazzy M - Jazzin The Way You Know <--- en god gammel klassiker Junior Jack - Stupidisco <-- musikkvideoen til låten anbefales Joe Negro - Must Be The Music Sunkids feat Chance - Rise Up (Miami Beach Rumba Mix) duke - So in Love With You Full Intention Mix) <- en meget habil klassiker Har listet opp mest litt eldre låter. Men cd'er som kan anbefales: fresh<--veldig kommerst Clubmix 2005<--- cd 1 er kommers house og cd 2 dancelåter Lenke til kommentar
Erik! Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Disco Boys - For you. er helt herlig!! Kom med flere da folkens:) denna sjangeren er helt herlig, den nye til prydz va lun. Du som kom med "so mutch love too give" hvilken er det mest trøkk i?? syntest alle var så daue.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Disco Boys - For you. er helt herlig!! Kom med flere da folkens:) denna sjangeren er helt herlig, den nye til prydz va lun. Du som kom med "so mutch love too give" hvilken er det mest trøkk i?? syntest alle var så daue.. 5213561[/snapback] Det var den jeg hadde tenkt til å foreslå, men kom ikke på navnet Den er bra ja Lenke til kommentar
Erik! Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Ja den er genial Men noen som har flere? Bare sleng på Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Venice Beat Feat. Tess Timony - In the Year 2525 Herd & Fitz Feat. Abigail Bailey - I Just Can't Get Enough (Freemasons Mix Royal Gigolos - Live At Brooklyn<--diggbart Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Max Graham vs. Yes - Owner of a lonely heart Ja, den er dritfet. Anbefaler: Drop the pressure (mylo) in my arms (mylo igjen) Your body (husker ikke artisten) Lady hear me tonight Satisfaction (Benny Benassi elns) Starlight (Supreme lovers eller Superman lovers husker ikke Går ett program på lørdagskvelder på VH1 en kanal jeg har, som heter Viva la Disco. Nesten alle disse er derfra. Jeg kan si ifra om jeg finner flere Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Dægger'n at vi glemte Lolas theme, Shapeshifters. Beste!! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Max Graham vs. Yes - Owner of a lonely heart Ja, den er dritfet. Anbefaler: Mylo - Drop the pressure (en annen versjon finnes også: Mylo vs. Miami Sound Machine - Doctor Pressure) Mylo - in my arms Tom Novy - Your body Lady hear me tonight (husker ikke artisten, men vet hvilken sang du mener ) Benny Benassi - Satisfaction Superman Lovers - Starlight Går ett program på lørdagskvelder på VH1 en kanal jeg har, som heter Viva la Disco. Nesten alle disse er derfra. Jeg kan si ifra om jeg finner flere 5325981[/snapback] Fixed edit: leif. Endret 23. desember 2005 av Feh Lenke til kommentar
EJN Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Daft Punk er jo kult, er ikke det house...? Lenke til kommentar
Erik! Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Fint dere kommer med flere Daft punk er vel langt ifra den typen musikk som spørres etter her.. Hør Disco Boys - For you eller Sunset Strippers: Falling Stars så skjønner du hva Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Nå er vel ikke det akkurat house da, men som dere vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå