Inaktiv bruker 2 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hei Skal oppgradere kabinettet og alt rundt, bare ta ut selve hardwaren fra det gamle. Har sett på disse delene fra microplex: Lian Li miditower, PC7BSCAND Window kit MIST 500W Aerocool Gatewatch Zalman CNPS7000CULED Ser dette bra ut? Kan jeg få noe mer stillegående som ser like bra ut eller bedre til samme prisen? Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Så litt bra ut det der ja Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det ser ganske bra ut dette. Vil tro at det vil se kult ut. Du har valgt en litt stor viftestyring. Sikker på at det ikke holder med denne? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...UK3BB&mcat=c230 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Hørt noen som sier at det rett og slett ser stygt ut i et LL kabinett uten sidedør. Noen som kan kommentere dette? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Bare et tips. Kjøp deg en slik vifte til kabinettet og erstatt den med den orginale frontviften. Da vil det blå lyset vises gjennom viftehullene. Det gir en stilig effekt. Det har jeg gjort på mitt PC7. Jeg har også erstattet den orginale grønne power ledsen og den orange hdd ledsen med en blå til power og en rød til hdd. Det ser mye penere ut enn de orginale! Edit: Her er et bilde av hvordan det ser ut. Du ser ikke det blå lyset fra viften så godt på grunn av blitzen. Endret 23. november 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå