Poor Leno Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ettersom deppetråden snart er på 250 sider, tenkte jeg at det faktisk skjer mye fint her i verden også! Derfor lagde jeg denne tråden! Her depper man ikke! Her er vi glade! Jeg kan starte: Skolen går bra, (untatt karakterene ), jeg begynner å få masse nye venner, og de gamle vennene er kule, Har fått bedre kontakt med folk jeg ikke har snakket med på lenge, og føler at livet lyser! Hva skjer hos dere? Glad hilsen; -Leno Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 hm, går ikke alle trådene uten deppetråden under "glade-tråder" da? men men. blir sikkert en koselig tråd. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg blir 18 om 3 dager. Jeg har også oppkjøringen om 3 dager. Det er jeg jævla glad for, for det blir jo beste dagen ever om jeg består. Men hva om jeg ikke består? Uansett: Jeg jobber, det er chill på jobb. Jeg har oppkjøring snart og jeg blir snart 18. Alt er kos. Eller, jeg mangler 10 mbit internett og en bil. :/ Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Vi har et "Gledesutbrudd" underforum allerede. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Tenkte det ville bli ryddigere på denne måten! Dessuten har INGEN vondt av å lese en haug av positive meldinger! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 av en eller annen grunn så tror jeg nok at en eller annen moderator vil mene det.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg er glad fordi jeg driver og får meg jente nå! Denne tråden kommer til og bli full av masse positive meninger og synspunkter! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Tja... skaffet større leilighet, samboer, forlovet, etablert som selvstendig næringsdrivende... livet er kos, egentlig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) - Har dame - Penger på kortet - Mange gode venner - Høy postcount - Tok ti reps med 220kg i benpress i går. Endret 20. november 2005 av LarsP Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Forlovet med verdens beste jente A på eksamen Månedens medarbeider snart Xbox360 Endret 20. november 2005 av ridgea Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Snart bursdag, snart jul, snart USA og filmskole. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Sekser på alle prøver hittil i år, men det er ikke noe nytt Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Pc som funker, jobb, skole, tak over hodet og mat hver dag. Jeg krever ikke så mye av meg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Har Watain på stereoen. Duger det. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg blir 18 om 3 dager. Jeg har også oppkjøringen om 3 dager. Det er jeg jævla glad for, for det blir jo beste dagen ever om jeg består. Men hva om jeg ikke består? Uansett: Jeg jobber, det er chill på jobb. Jeg har oppkjøring snart og jeg blir snart 18. Alt er kos. Eller, jeg mangler 10 mbit internett og en bil. :/ 5180932[/snapback] Jeg ble 18 i dag Men jeg har ikke oppkjøring på noen måneder da... Har nok penger Har det kult med venner Føler jeg trener godt for tiden Fornøyd med min egen kropp og utseende Ikke så mye å gjøre på skolen for tiden (dvs ikke så mye jeg gidder å gjøre) Får rimelig gode karakterer, nok til å kunne velge mellom stort sett alle studier. "Her kommer vinter'n" Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Oia..dette var jo lurt. Skal passe på å stikke innom her og tenke litt på alle de fine tingene i livet. Foreløbig har eg: Flott kjæreste Går bra på skolen, får til og med 6'ere Får snart 1. brune belte ! Det nærmer seg jul. Eg har fått jobb YeY Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Så bra!! Hvor har du fått jobb da? Om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Takk Har fått jobb på fana catering. Blir mye rydding og oppvask o.l. men etterhvert kan eg få opplærling som servitør :!: Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har det også bra for tiden *Synlige resultater av trening *Fornøyd med utseende og meg selv generelt *Nytt headsett (beyer DT770 pro for de som måtte lure) *Mange gode venner, merker at folk bryr seg om meg *Har en fantastisk familie *Skolen går kjempefint *Kanskje snart kjæreste? *Vi skal snart flytte (fra hus, til 70m² leilighet ^^) *Jeg har alt jeg trenger *Spiser god mat hver dag *Har det alltid ryddig rundt meg *Snart Jul (årets høydepunkt) *Snart snø Jeg har det bra Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 bursdag snart, håper jeg får sokker. tut tut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg