Gå til innhold

Hva sier dere til et "Juletheme"?


Anbefalte innlegg

Hei dere i hw.no -redaksjonen.

Før jeg setter i gang vil jeg si at jeg ikke mener juletiden skal begynne før 1. Desember. Men om dere godkjenner forslaget må vi tross alt lage og forberede det ideen går ut på.

 

Ideen er, som dere sikkert har skjønt at man kunne laget et juleskin, med egne ikoner og litt slike andre ting. Og at det hadde et litt enkelt julepreg over seg. Ikke for mye dilldall (som blinkende bakgrunner og slikt) men hvertfall et utseende med et julepreg.

 

Et par forslag til hvordan et slikt prosjekt kan løses.

1. Jeg kan eventuelt være ansvarlig for et slikt prosjekt, men jeg har absolutt ingenting i mot at andre kan ta over det ansvaret.

2. Folk fra forumet lager alt det grafiske som skal til.

3. Administratorer legger inn det grafiske, og fikser det andre man må inn i administratorpanel for å fikse/lage.

4. Eventuelt kan en bruker fra forumet som bruker samme versjon av IPB, til et eget forum, eksportere skinnet ferdig laget (enten av kun ham selv, eller at han legger inn brukere fra forumet som han kan stole på, og vet hva de driver med inn som administratorer, som kan hjelpe til.)

 

Kort oppsummert: Hvis vi lager alt det grafiske og hvordan det skal være, vil da admin's ta seg av alt det andre som man trenger deres adminpanel til?

 

Husk: Bare et forslag.

 

TSP :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...