eplee Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei! sender nå 3 meldinger gratis om dagen fra Inpoc.no - men hadde ikke skadet med flere... (: Noen som vet om steder man kan sende (ett visst antall) gratis meldinger fra? Vil bare at det: 1. ikke skal stå "denne meldingen ble sendt fra (nettsted.no)" på slutten av meldingen (som det gjør med freesms.no) 2. det skal stå mitt nummer når noen får meldingen... ikke fra "tjenestenavnet" 3. Med andre ord.. personen som får meldingen skal ikke kunne se at den er sendt fra internett istedenfor mobil PS! hvis det er noen som vet om et sted der det koster mellom 10/30 øre pr melding (med samme kravene som over) takker jeg for det også! for hvis jeg skal sende fler fra inpoc koster det 50 øre , og det er ikke så mye billigere enn de 69 jeg betaler med mobilen .. Takker for svar :) Lenke til kommentar
snole Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Biip gir deg gratis, og man slipper reklame hvis mottaker også er registrert som bruker der. Avsender blir tlf-nr'et ditt. Evt kan du ha Djuice Nonstop, 299,- i mnd, ubegrenset SMS og MMS. Lenke til kommentar
eplee Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 der står det sånn dritt på slutten av meldingen ;\`men takker for svaret noen andre ? (: Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 der står det sånn dritt på slutten av meldingen ;\`men takker for svaret noen andre ? (: 5154306[/snapback] Som han skriver: Det står ikke noe dritt på slutten av meldingen om mottakeren er registrert. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hvis du har telenor kan du sende 30 gratis i mdn fra nettsiden dems. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Netcom gir oss 25 gratis fra nett i mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå