Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Sliter endel med brenning av cd'er for tiden. Har i det siste prøvd å brenne ut endel musikk-cd'er. Det som skjer er at den stopper å brenne på varierende steder, den klarer aldri og fullføre en brenning. Jeg har prøvd å brenne på forskjellige hastigheter og prøvd med flere brenneprogram (Winamp og Deepburner). Ingenting hjelper. Er det brenneren som er gåen eller er det et software-problem jeg ikke finner ut av? Litt specs: Aopen 1557ASL 768mb minne AOpen 4X DVD+RW Takknemlig for all hjelp, er desperat (Får snart lappen, må brenne ut litt musikk ) Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Sliter endel med brenning av cd'er for tiden. Har i det siste prøvd å brenne ut endel musikk-cd'er. Det som skjer er at den stopper å brenne på varierende steder, den klarer aldri og fullføre en brenning. Jeg har prøvd å brenne på forskjellige hastigheter og prøvd med flere brenneprogram (Winamp og Deepburner). Ingenting hjelper.Er det brenneren som er gåen eller er det et software-problem jeg ikke finner ut av? Litt specs: Aopen 1557ASL 768mb minne AOpen 4X DVD+RW Takknemlig for all hjelp, er desperat (Får snart lappen, må brenne ut litt musikk ) 5149607[/snapback] Feilbrenning i det siste, sa du? Kan hende at du trenger firmware update hvis platene er nye. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Takk for tipset, men fant ut av det Hadde tydligvis formange brenneprogrammer installert, avinstallerte to av de og problemet forsvant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå