Mato Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei jeg vil begynne og spille wow , men har ikke tid/ eller gidda til og finne en butikk som selger cd( dvd ?? ) en . finnes det noen måte jeg kan laste ned spillet og betale med visa ?? evntelt finnes det noen plasser som selger cd keys til spillet , jeg har en kompis med orgnal cd , men jeg tviler på at det er mulig og bruke samme cd key . Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hvis du er så lat at du ikke orker å gå i butikken kan du vel bare bestille det fra cdon.no eller noe...så dumper det i postkassa di Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 hømm , poenget er vell litt og at jeg ikke trenger cden , hadde klart meg med en download jeg kommer til og bruke cden 1 gang lisom , og så blir den liggende i veien en plass . Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Du kan ikke laste ned klienten fra nett. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Og hva om du skal formatere hele pcn en gang? Da har du nok behov for cdn ja tenker jeg! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 vitsen med det da ?? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hmm. Du bør kjøpe spillet enten på nettet, eller i butikk. Du bør også gi inntrykk av at du har som intensjon å gjøre dette her på forumet, ettersom det å laste ned spill og diskusjon av dette ikke tillates her på forumet (noe du selvfølgelig allerede vet, det stod jo i retningslinjene du godtok). Spillet er for øvrig verdt penga, og du får tidenes saftigste manual med på kjøpet, det anbefales! =) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 jøss lenge sidne jeg har sett noe som påpeker retningslinjene for meg vell jeg regner med alle skjønte at jeg vil kjøpe spille , sidne jeg spurte etter en plass jeg kunne betale med visa men men ser ut til at jeg får bestille meg en cd da . noen som vet hvor det billigst da btw hva er vitsen med og piratkopiere et spil som krever et abonemang og valid key for og i det hele tatt spille ??? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Vitsen? Det finnes ulovlige privatservere. Btw. FtZ, om du skal spille WoW, så gjør meg en tjeneste og start Horde på Dragonmaw EDIT: Leif hadde jaggu meg lurt seg inn i innlegget mitt. Endret 10. november 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Herregud. Drit i å svar trådstarter. Han har fått vite at det ikke går an. At dere gidder å gneldre om alternative måter for å få tak i det. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Btw. FtZ, om du skal spille WoW, så gjør meg en tjeneste og start Horde på Dragonmaw 5135940[/snapback] Sliter horde på dragonmaw? Dere eier nå som oftest både i AB, AV og WSG etter det jeg har fått oppleve. Hvorfor kan ikke alliance sjønne at BS er nøkkelen til seier? I alle fall var den det i dag når jeg opplevde min tredje AB seier. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Herregud. Drit i å svar trådstarter. Han har fått vite at det ikke går an. At dere gidder å gneldre om alternative måter for å få tak i det. 5136324[/snapback] temper temper jeg har da faktisk og spurt om alterntiver og da , altså hvor spillet er billigst og sånt btw jeg skjønner ikke noe av alle disse forkortelsene deres og nei jeg skal ikke være horde , jeg skal spille som alliance , være sånn alve ting , og klasse hunter Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Sjekk ut prisguide til gamer. DU må jo kjøpe spelet for og få cd-key Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ikke for å være slem, men Night Elf hunter? Ehehe, jaja, advarer deg mot alle fjortisene som spiller det samme som du kommer til å møte i starterområdet for NE's Med horde alt'en min er det nok NE hunter jeg har forsynt meg mest av Lenke til kommentar
PcT Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Faktisk spiller jeg på en NEDLASTED versjon fra Blizzard.. Fjernet aldri Beta versjonen og dessuten får han ikke spilt uten CD-KEY uasnsett.. Om han skal spille på privatserver kan han like godt bare spørre vennen sin om cden :> Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 NE Hunter er jo Imba da. Så han har vel gjort litt research for valget sitt? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Alternativet er å installere klienten fra noen andres installasjons-cd'er. Det er jo derfor det følger med guest-pass key i boksen... Lenke til kommentar
ZeXeL Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Du MÅ ha cd-key for å lage konto så du MÅ handle spillet. :!: Mvh ZxL Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Bare kjøp spille over nette og få det lasta inn. Det tar litt tid å laste inn, var vel 3 cd`r tror jeg. :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå