Enthralled Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg og en kompis driver og lager WC3- og CS-maps. Vi har en nettside som jeg har laget helt fra grunnen av i notepad og paint (de to beste programmene som følger med Windows ). Men... Siden ble lagt ut i januar 2005, og counteren viser bare 697 besøkende! Jeg har lagt inn meta-tags med keywords. Hva mer kan jeg gjøre for å få verden til å åpne øynene? Google har forsåvidt funnet siden, men det tok fryktelig lang tid da. Finnes det noe gratis måte å "registrere" siden så den kommer bedre frem i søkemotorene? Muligens dette var feil sted å poste dette. Takknemlig for tips . Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Sørg for å få alle søkemotorene til å finne siden din. Dette gjør du ved å legge linker til websiden din på andre sider som blir indeksert av google. Du kan f.eks. legge inn link på forumet her. Mange søkemotorer prøver å gi deg mest relevant stoff. Det gjør de ved å finne ut hvor populær siden er ved å telle antall linker til den. Det er derfor lurt å ha mange linker til hjemmesiden. Både internt på siden og eksternt. En annen måte søkemotorene finner ut hvor relevant siden er, er å skjekke om søkeordene står i tittelen på siden. Det er derfor lurt å lage gode titler. Ved gode titler får du også folk til å klikke på siden din, når de får opp din side som en av søkeresultatene. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Successful Site in 12 Months with Google Alone Lenke til kommentar
The zero Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 En annen måte kan være å tipse mange startsider og portaler. "SOL - Alt på en side" genererer ofte mange besøkende. Jeg mottar noen hundre hver måned gjennom humorguiden deres. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 High Accessibility Is Effective Search Engine Optimization Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Successful Site in 12 Months with Google Alone 5124845[/snapback] Bra artikkel, men kanskje litt gammel. Men uansett, det er mye relevant informasjon for dagens websider også. De to viktigste tingene: Ha et bra innhold. Få folk til å finne siden din: LINKER! Lenke til kommentar
Enthralled Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Takker for tipsene, skal prøve å spre linker over hele nettet og mer internt mellom sidene våre. Begynner her: www.mapmaniacs.com Vil helst ikke ha kommentarer på sidens innhold, den ble laget i januar og har ikke blitt oppdatert siden Har holdt på med andre ting, for eksempel: www.mapmaniacs.com/html - Den vil vi gjerne ha kritikk/tilbakemelding på Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Artikkel skrevet av Henrik Lied der står en del ting som kan være verdt å få med seg. Og noen nyttige linker Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) **********slettet******** Endret 13. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå