Gå til innhold

Spille-skjerm til under 3500,-?

Eijnar

Anbefalte innlegg

Sitter foreløpig med en 17" CRT skjerm jeg kjøpte på et loppemarked en gang i tiden for 25,-, så trenger ny skjerm. Nå som det nærmer seg jul, tenkte jeg å sette ny skjerm på ønskelisten min.

Kriterier:

- LCD skjerm

- Maks 3500,-

- Må egne seg bra til spilling

- Skarpe og klare farger med bra kontrast

- Mindst 19"

Noen som kan hjelpe meg? Kom gjerne med tester, link ol.

På forhånd takk.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg skal kjøpe den hos Amentio. Det ligger i Trondheim og der bor jeg også. Det skiller bare 14,- mellom dem og ITbutikken og de har den på lager. Når det ikke er snakk om mer penger velger jeg dem. Jeg tipper jeg sparer det inn det på portoen. ITbutikken er vel Dansk? Og så blir det en mye kortere strekning å bære med seg balltreet hvis jeg ikke er fornøyd med servicen.

Lenke til kommentar
Hmm. Har samme kriterier som deg trådstarter faktisk, og samme alternativer. Hva som gjør at du velger VX924 isteden for Samsungen ?

5133468[/snapback]

Nå har vel ikke trådstarter bestemt seg enda, forbeholdt at du ikke vet noe jeg ikke vet. Hvis det var meg du mente så velger jeg VX924 på brunn av det helhets inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest 9-10 tester om skjærmene. Jeg tror begge er utmerkede skjærmer, men jeg velger VX924.

Huff da, der gikk visst prisen opp fra 3340 til 3478.

Typisk, men jeg betaler de 100,- ekstra. Tror jeg . . .

Lenke til kommentar

Jeg fant en lekker nyhet fra Acer. 19” Ferrari-skjerm med veiledende pris på 3650,- (i Japan).

Den kommer i et begrenset opplag på kun 1000 eksemplarer så det er vel ikke noe å tenke på, men pen var den om ikke annet.

pic14004.jpeg

SXGA 1280 x 1024-oppløsning,

lysstyrke på 400 cd/m2,

kontrast på 500:1, 8 ms.

Den har 2-watts integrerte høyttalere.

Lenke til kommentar

Må si jeg er skikkelig i stuss. Kommer du med en tilbakemelding enten på PM eller her i forumet når du har fått den ? Det står mellom Samsungen eller Viewsonicen.

Må si jeg til nå holder en prikk på Samsungen. Liker Samsung, og er litt "urolig" for å prøve noe nytt, hvis dere skjønner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...