nasir91 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ja, ble tydeligvis interessert i BF2. Og jeg lastet ned demoen, isntallerte og alt gikk som smurt, og naa rjeg skulle prove den saa kom det en svart skjerm 5 sekunder etter uten respons lukket den seg. PCen min kan takle det paa medium eller low grafikk! 512 MB ram Asus hovedkort 2.8 GhZ Point of view 128 MB skjermkort Nvidia gefore 4200 Ti Creative soundblaster 7.1 og traadlos mus og tastatur!@ Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Skjermkortet ditt fungerer ikke i BF2 da dette ikke har støtte for "Pixel Shader 1.3" eller noe i den gata. Du kan få startet BF2 ved å bruke eksterne programmer, men det vil ikke kjøre tilfredstillende. For screenshots av hvordan det vil se ut om du bestemmer deg for å rote frem dette programmet; http://home.no/frikk/bf2 edit: Hadde selv en maskin med GF4 Ti4600 da BF2 kom, så dette er utprøvd Endret 8. november 2005 av Frikky Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Denne tråden er feilposta, den skal under "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Battlefield". Sidan trådstarter har fått svar på kvifor spelet ikkje virker, og det tilsynelatande ikkje er nokon god måte å fikse problemet på, jf. bileta i linken til Frikky, så stenger eg tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg