War Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Skal stå i min stengte tråd Når jeg skulle kjøpe staven lånte jeg penger av guildlederen som bor 200 meter fra meg (det jeg ikke fikk grinda).Jeg vet jeg har mange poster om gull ,men det er det eneste jeg holder på med og all levlingen skjer kun med 1 lvl 60 om meg i lavinstanser. Og for de som sier 14 dager er lite fra 45 til 60 så kan jeg opplyse at jeg ER LVL 46 ikke 60. Og tilslutt jeg har aldri og kommer aldri til å kjøpe penger til wow. Ingen får en gang lov til å spille på min for å teste den, alt skal være meg og mitt på min karakter. Og hvorfor skriver dere at det IKKE er et våpen for druid på side 6-7? det står jo i en post langt fremme og i post en at jeg skal bruke den på KRIGEREN min. Staff of Jordan Jeg er nå lvl 41 Druid og har fått tilbud om denne staven til 200G Synnes dere jeg burde slåtil? Er den overpriset eller ei? Staff of Jordan Binds when equipped Two-Hand Staff 119 - 180 Damage Speed 3.70 (40.4 damage per second) +11 Intellect +11 Spirit Durability 120 / 120 Requires Level 35 Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 26. Sells for 2 Gold 17 Silver 70 Copper to vendors Item Level 40 Source: Drop Onyxia 33% Har til fredag og tenke på. Endret 27. november 2005 av War Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) ikke kjøp Bra staff som lvl 41, men blir utdatert så snart du kommer på høyere levler (blå med bedre stats). Og 200g er overpriset. Jeg vet den koster omkring 200g vanligvis, men som caster på lvl 41 så er det mildt sagt vannvittig dumt å bruke 200 gull på noe som gjør deg marginalt bedre ved lvl 41, da du ikke trenger det. Ikke bruk no særlig penger på items før du er lvl 60. Husk også at det kommer en tid da du skal ha epic mount. Og en annen ting, den kommer ikke fra onyxia, men er random world drop. Endret 8. november 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Kunne kjøpt denne for 40g for et par dager siden, men den er ganske ubrukelig på lvl 60. Så nei... ikke bruk 200g på den. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Vell jeg kommer ikke på mange blåe lvl 60 staver som er bedre, jeg tror det kun er denne som virkelig er bedre enn staff of jordan! Endret 8. november 2005 av zaico Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 du kommer til å bytte den ut i løpet av veldig kort tid....... Lenke til kommentar
War Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hm. Vet jeg kommer til å bytte den snart. Igår fikk jeg en stav i drop som var 5% bedre en macen jeg hadde, og denne staven er 5% bedre en den jeg fikk igår igjen.( med tanke på damage per second) Den jeg hadde var 89-105 blå, og den jeg fikk var 120-150 blå og jordanstaven er 119 - 180 . Kanskje jeg burde nøye meg med den i mitten jeg fikk gratis i går. Tar meg kun 15 timer og skaffe 200G da. om jeg ikke låner (Skal sies at jeg nå har 15G og ikke råd til vanlig mount engang. Må isåfall grinde til fredag. Endret 27. november 2005 av War Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hm. Vet jeg kommer til å bytte den snart.Igår fikk jeg en stav i drop som var 5% bedre en macen jeg hadde, og denne staven er 5% bedre en den jeg fikk igår igjen.( med tanke på damage per second) Den jeg hadde var 89-105 blå, og den jeg fikk var 120-150 blå og jordanstaven er 119 - 180 . Kanskje jeg burde nøye meg med den i mitten jeg fikk gratis i går. Tar meg kun 15 timer og skaffe 200G da. (Skal sies at jeg nå har 15G og ikke råd til vanlig mount engang. Må isåfall grinde til fredag. 5121348[/snapback] Hvis meningen med våpenet er denge dritten ut av fienden melee så burde du vel gå for en 2h Mace? For min del skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bruker bear form/catform hvis du har tenkt til å gjøre melee skade. Source: Drop Onyxia 33% Lurer på hvem som har sagt det. Jeg har drept Onyxia siden Juni og jeg har aldri sett den droppe. Endret 8. november 2005 av thomas_c24 Lenke til kommentar
War Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 For min del skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bruker bear form/catform hvis du har tenkt til å gjøre melee skade. Bruker dyra, men o talentpoeng. Uten det er det null verdt, trykker som en gal og etter 30 sek har finden 90% . Er den noe forskjell på mace og stav i damage da om de er like. ? Jeg dreper som oftest bytte før det kommer bort til meg, men etter siste training ble dem for kraftge med tanke på agro. Om jeg bruker starfire etterfulgt av moonfire tar jeg agroen fra enhvær lvl 60 og får finden på meg. og da trenger jeg et slagvåpen om jeg ikke kommer meg unna. Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) For min del skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bruker bear form/catform hvis du har tenkt til å gjøre melee skade. Bruker dyra, men o talentpoeng. Uten det er det null verdt, trykker som en gal og etter 30 sek har finden 90% . Er den noe forskjell på mace og stav i damage da om de er like. ? Jeg dreper som oftest bytte før det kommer bort til meg, men etter siste training ble dem for kraftge med tanke på agro. Om jeg bruker starfire etterfulgt av moonfire tar jeg agroen fra enhvær lvl 60 og får finden på meg. og da trenger jeg et slagvåpen om jeg ikke kommer meg unna. 5121368[/snapback] For det første må du ha spelt med elendige tanker om du trekker agro vekk fra lvl 60's. Du begynner vel ikke å nuke med en gang? vent til moben har mista litt liv så fyrer du løs. Skaden du gjør med ett våpen som caster er dritt uansett så ikke se på Dps når du velger våpen. Kun stats. Så løsningen er absolutt ikke å skaffe deg mer skade i melee. Men å slutte å trekke agro. Noe som ikke er så veldig vanskelig om man har litt erfaring. Og skulle du være uheldig å trekke moben bort fra tanken, går det noen ganger å kaste Entangle og bare vente på at tanken regainer agro. Du må seff ikke nuke mens du venter på at han skal ta tilbake agro Endret 8. november 2005 av holst84 Lenke til kommentar
War Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Skaden du gjør med ett våpen som caster er dritt uansett så ikke se på Dps når du velger våpen. Kun stats. +11 Intellect +11 Spirit Har jordan og 3 og 4 hadde den gamle macen. Det gjør jeg på rustning, har heller 70 sko med mer mana enn 80 sko med +3 styrke osv. Så løsningen er absolutt ikke å skaffe deg mer skade i melee. Men å slutte å trekke agro. Noe som ikke er så veldig vanskelig om man har litt erfaring Jeg prøver å bruke talentpoeng til det, har nå 80% redusert agro på noen angrep og healing. Jeg er vant til å drepe i singleplayer , full gass fra starten av, har ikke så mye erfaring med det å ikke skape agro. Når man går tom for mana og alt er på cooldown pga gruppa er dårlig kan man angre på at man sitter med en 11-36 stav med økt mana egenskaper Endret 8. november 2005 av War Lenke til kommentar
Jorsan Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 ikke kjøp! alt for dyrt.. fikk tilbud om å kjøpe den for 40 g:D Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Kjøpte denne på lvl 42 for 40g og skal bytte den ut nå... (lvl 50) Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Når man går tom for mana og alt er på cooldown pga gruppa er dårlig kan man angre på at man sitter med en 11-36 stav med økt mana egenskaper Ja, men uten økt "mana egenskaper" hadde du vært tom for mana tidligere og dere hadde vært minst like fucka. Melee dmg når du er i caster form er en dråpe i havet og ingenting å ta hensyn til Staff of jordan er fin den men absolutt ikke verdt 200G. Zhumrah's Wexing Cane (eller no sånn) som dropper i ZF er ikke så langt unna mener jeg på. (gratis) Det tar ikke lang tid med gruppe spilling før du får en gefühl med agro management (om du har litt i toppen) så øvelse gjør mester. Hvis dere har med en warrior i gruppa og han skal tanke en kraftig mob er det lurt å vente til han har fått inn et par "sunder armor" før du begynner å nuke. Så min konklusjon er at Staff of Jordan er fin men absolutt ikke verdt 200G. Og selv om du sier det tar "bare" 15 timer. Så er 15 timer effektiv spilling ganske så mye. MEN det viktigste er å ha det gøy! Så har du lyst på en Epic så kjøp den, jeg kjøpte selv Eye of Flame når jeg var lvl 50 (149G) og det er veldig gøy når andre kommer bort og inspecter og gisper for at du har epix Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nei ikke kjøp den. Om du tenker på damage denne staven har i forhold til noe annet, kjøp heller noe grønt "of the tiger" på AH, dette er faktisk ganske bra for catform. Du kan stikke å farme etter Illusionary rod i SM library istedet, lettere og langt billigere. Hadde Illusionary selv helt til jeg kjøpte Soulkeeper (for the looks) for 50g i level 55 eller noe. Fikk ikke macen min før langt ute i 60. Hammer of the grand crusader, den kommer jeg til å ha en stund, har kjøpt +55 healing enchant, gidder ikke bruke DKP på et våpen enda ialfall. Husk at melee damage på våpen er en total vits for druids. Hvorfor? Fordi i casterform svinger vi ikke slegga på en mob om du ikke sårt trenger mana (Judgements), og våpen damage ikke følger med i feral forms. Jeg vurderte Jordan selv, men da jeg så hvor lik den er med Illusionary fra SM, behøvde jeg ikke tenke lenger. Joa, det er kult å ha epics, men etterhvert legger ikke folk merke til det uansett. Jeg vet hvor tungvint det er å skaffe gull som druid, så et råd fra druid til druid, ikke kjøp den. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Her er Illusionary Rod Hm.Da tar jeg den staven jeg nettopp fikk gratis ( som jeg ikke har rukket å sett på enda ,blå) Og kun velger jordan om jeg finner den i en drop. Takker for svar. Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Og her er den staven jeg snakka om, NESTEN like god som Jordan og mye lettere å få tak i. Du er nok straks klar for ZF hvis du går som healer så da er det bare å skaffe seg denne: kosestav Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Råder deg til å ikke kjøpe den staffen for 200g. Jeg kjøpte staff of Jordan for 35g på lvl 43, og byttet den ut med Soulkeeper når jeg ble 49. 200g er ikke verdt det. Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Og her er den staven jeg snakka om, NESTEN like god som Jordan og mye lettere å få tak i. Du er nok straks klar for ZF hvis du går som healer så da er det bare å skaffe seg denne: kosestav 5121892[/snapback] Rimelig sjelden drop. Jeg har den da . Brukte den til jeg ble 60 på magen min. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Du er nok straks klar for ZF hvis du går som healer så da er det bare å skaffe seg denne: kosestav 5121892[/snapback] Chatten er spammet med invites dit når jeg er der. Jepp er 100% healer med bunnet talentpoeng der. Skal poste spess på den nye staven jeg fikk i går, slo av 1 sek etter at jeg fikk den. Jeg var på min andre inst. i går Scarlet Monastery 37 elite Vi var Druid 40 Mage 38 Mage 38 Hunter 42 Og jeg trengte knapp heale noen av dem, feide gjennom det uten problemer med 4 stk. Mage må være undervurdert, makan til "ild" kuler 2 stk kan lage. Med så bra xp, xp for questet, droppen man får vurderer jeg å flytte spillingen til 50/50 inst/vanlig Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Den går for over 800g for alliance på sylvanas.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå