Gå til innhold

Trenger et nytt spill å bryne meg med...


Anbefalte innlegg

Ja begynner å bli lite med spill å spille om dagen, savner noe som virkelig greier å fange min intresse.

Er mest på jakt etter et veldig godt mmorpg noe som egentlig ikke finnes idag etter min mening.. Har så og si prøvd de fleste mmorpg ute på markedet nå, eller værtfall de mest "populære" da tenker jeg på: WoW, AO, SWG, FFXI, EQ2,CoH, CoV, EVE Online.

Så hvis du skulle ha et spill å annbefale, så ta gjerne å få med noen gode argumenter på hvorfor det bør prøves, har kastet bort så mye penger på å gå frem og tilbake mellom mmorpg spill i det siste siden jeg aldri greier helt å bestemme meg.

 

Husk du kan annbefale spill fra hvilken som helst sjanger, selv om det er et virkelig godt mmorpg jeg har mest lyst på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Liker du oldschoolaktige spill?

 

Soldat

 

Liero eXtreme

 

Dette er da ikke spill til å 'bryne seg på'. Mer tidfordriv! Om du skal ha et fet spill kan f.eks. F.E.A.R anbefales. Om du er Matrixfan er Path Of Neo et fantastisk spill. Grafikken er fra steinalderen og den er bugget mer en svartedauden. Men lel, det er den feteste slosingen jeg noen gang har sett på spill! Om du velger å klare spillet uten våpen som jeg gjorde. En ren fornøyelse!

Lenke til kommentar
Liker du oldschoolaktige spill?

 

Soldat

 

Liero eXtreme

 

Dette er da ikke spill til å 'bryne seg på'. Mer tidfordriv! Om du skal ha et fet spill kan f.eks. F.E.A.R anbefales. Om du er Matrixfan er Path Of Neo et fantastisk spill. Grafikken er fra steinalderen og den er bugget mer en svartedauden. Men lel, det er den feteste slosingen jeg noen gang har sett på spill! Om du velger å klare spillet uten våpen som jeg gjorde. En ren fornøyelse!

9459497[/snapback]

 

hehe, tror nok han har funnet et nytt spill.. er tross alt 2 år siden han skrev innlegget :roll:

Lenke til kommentar
Dæven, utrolig hva folk greier å grave frem :p

9460679[/snapback]

 

Næmenn! Er det ikke trådstarter i egen person :!:

9460689[/snapback]

 

 

Ja, begynte å lure når jeg så denne tråden her i PC-Spill delen, tenkte først "jeg har da ikke lagd en slik tråd" også så jeg jo at tråden var ca. 2 år gammel, så det forklarte jo det, men tråden blir vel stengt snart nå så..

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

vtw som fanget opp en post fra 2005 haha dagens :thumbup:

 

Venter på Age of Conan selv (ser ut til at jeg må ha en stor tube tolmodighet der).

 

feks WoW ble bare latterlig ettehvert for meg, kan sumere alt opp i et enkelt ord - Repetering (Blizzard har fått til noe utrolig her, de har fått folk til å repetere så mye at det grenser til galskap. Prøvdet meg litt igjen ved oppdateringen til Burning Crusade når jeg ble 70 kunne jeg ikke være med de andre i guildet for at jeg måtte grinde til pipip + kunne ikke være med på instance for da måtte jeg grinde rep til å bli heroic noe som viste seg å være helt uaktuelt for min del. Da la jeg på røret for godt hehe.

Lenke til kommentar
Dæven, utrolig hva folk greier å grave frem :p

9460679[/snapback]

 

Næmenn! Er det ikke trådstarter i egen person :!:

9460689[/snapback]

 

 

Ja, begynte å lure når jeg så denne tråden her i PC-Spill delen, tenkte først "jeg har da ikke lagd en slik tråd" også så jeg jo at tråden var ca. 2 år gammel, så det forklarte jo det, men tråden blir vel stengt snart nå så..

9460707[/snapback]

 

Det blir den helt garantert!

 

Det er så konge når folk bumper 3-4 år gamle tråder :!:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Æsj Burning Sea tar ikke imot flere Beta Testere i denne omgang

 

We are performing maintenance on our beta application process today and tomorrow. That means you will be unable to update your current beta applications, nor will we be able to accept any new beta application submissions until our maintenance procedures are complete. While we don’t anticipate a lengthy down time, we will keep you apprised of our progress

 

Har du prøvd Bioshock?, ikke akkurat noe å bryne seg på men veldig artig FPS

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...