Nitrius Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Ja begynner å bli lite med spill å spille om dagen, savner noe som virkelig greier å fange min intresse. Er mest på jakt etter et veldig godt mmorpg noe som egentlig ikke finnes idag etter min mening.. Har så og si prøvd de fleste mmorpg ute på markedet nå, eller værtfall de mest "populære" da tenker jeg på: WoW, AO, SWG, FFXI, EQ2,CoH, CoV, EVE Online. Så hvis du skulle ha et spill å annbefale, så ta gjerne å få med noen gode argumenter på hvorfor det bør prøves, har kastet bort så mye penger på å gå frem og tilbake mellom mmorpg spill i det siste siden jeg aldri greier helt å bestemme meg. Husk du kan annbefale spill fra hvilken som helst sjanger, selv om det er et virkelig godt mmorpg jeg har mest lyst på. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Meld deg på betaen til Pirates of the Burning Sea, og håp på at du får vere med! http://www.flyinglab.com/pirates/beta.php Endret 6. november 2005 av Brighto Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Du kan også prøve å komme deg med på betaen til Dungeons and Dragons Online på http://www.fileplanet.com/ Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Silent Hunter 3, at et spill kan være så utrolig spennede hadde jeg aldri trodd. Gleder meg til å dra på tokt coop-mode. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 WWII Online ? Bedre spill skal du lete lenge etter.. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Day of Defeat:Source Det er morro det! Lenke til kommentar
VTW Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Liker du oldschoolaktige spill? Soldat Liero eXtreme Dette er da ikke spill til å 'bryne seg på'. Mer tidfordriv! Om du skal ha et fet spill kan f.eks. F.E.A.R anbefales. Om du er Matrixfan er Path Of Neo et fantastisk spill. Grafikken er fra steinalderen og den er bugget mer en svartedauden. Men lel, det er den feteste slosingen jeg noen gang har sett på spill! Om du velger å klare spillet uten våpen som jeg gjorde. En ren fornøyelse! Lenke til kommentar
espinos Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Liker du oldschoolaktige spill? Soldat Liero eXtreme Dette er da ikke spill til å 'bryne seg på'. Mer tidfordriv! Om du skal ha et fet spill kan f.eks. F.E.A.R anbefales. Om du er Matrixfan er Path Of Neo et fantastisk spill. Grafikken er fra steinalderen og den er bugget mer en svartedauden. Men lel, det er den feteste slosingen jeg noen gang har sett på spill! Om du velger å klare spillet uten våpen som jeg gjorde. En ren fornøyelse! 9459497[/snapback] hehe, tror nok han har funnet et nytt spill.. er tross alt 2 år siden han skrev innlegget Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Lawl! Er det dette man kaller megabump? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Han har nok funnet et spill å spille nå. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Dæven, utrolig hva folk greier å grave frem Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dæven, utrolig hva folk greier å grave frem 9460679[/snapback] Næmenn! Er det ikke trådstarter i egen person :!: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Dæven, utrolig hva folk greier å grave frem 9460679[/snapback] Næmenn! Er det ikke trådstarter i egen person :!: 9460689[/snapback] Ja, begynte å lure når jeg så denne tråden her i PC-Spill delen, tenkte først "jeg har da ikke lagd en slik tråd" også så jeg jo at tråden var ca. 2 år gammel, så det forklarte jo det, men tråden blir vel stengt snart nå så.. Endret 9. september 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 vtw som fanget opp en post fra 2005 haha dagens Venter på Age of Conan selv (ser ut til at jeg må ha en stor tube tolmodighet der). feks WoW ble bare latterlig ettehvert for meg, kan sumere alt opp i et enkelt ord - Repetering (Blizzard har fått til noe utrolig her, de har fått folk til å repetere så mye at det grenser til galskap. Prøvdet meg litt igjen ved oppdateringen til Burning Crusade når jeg ble 70 kunne jeg ikke være med de andre i guildet for at jeg måtte grinde til pipip + kunne ikke være med på instance for da måtte jeg grinde rep til å bli heroic noe som viste seg å være helt uaktuelt for min del. Da la jeg på røret for godt hehe. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Dæven, utrolig hva folk greier å grave frem 9460679[/snapback] Næmenn! Er det ikke trådstarter i egen person :!: 9460689[/snapback] Ja, begynte å lure når jeg så denne tråden her i PC-Spill delen, tenkte først "jeg har da ikke lagd en slik tråd" også så jeg jo at tråden var ca. 2 år gammel, så det forklarte jo det, men tråden blir vel stengt snart nå så.. 9460707[/snapback] Det blir den helt garantert! Det er så konge når folk bumper 3-4 år gamle tråder :!: Endret 9. september 2007 av Selvin Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 På denne siden ser det ut til å være noen gode mmorpg forslag Denne tråden er aktuel for meg nå da der er høsten og jeg ikke har funnet noe nytt å satse på enda Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Ja, skal innrømme at jeg er på jakt etter nye spill igjen selv, ikke nødvendigvis nye kanskje, men et spill å spille værtfall.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Æsj Burning Sea tar ikke imot flere Beta Testere i denne omgang We are performing maintenance on our beta application process today and tomorrow. That means you will be unable to update your current beta applications, nor will we be able to accept any new beta application submissions until our maintenance procedures are complete. While we don’t anticipate a lengthy down time, we will keep you apprised of our progress Har du prøvd Bioshock?, ikke akkurat noe å bryne seg på men veldig artig FPS Endret 9. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tråden er 2 år gammel, vil tro trådstarter har fått svaret sitt for lenge siden. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg