Ustedalen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg begynner å gå lei av å bruke templates til å lage mine hjemmesider.. Men jeg vil lage min egen template i photoshop Men hvordan gjør jeg egentlig det? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Man lager utseende i photoshop.. også setter du det sammen i dw Enkelt og greit Man lager ikke HELE siden på en gang i photoshop, man lager litt og litt og setter det sammen i dw.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Man lager utseende i photoshop..også setter du det sammen i dw Enkelt og greit Man lager ikke HELE siden på en gang i photoshop, man lager litt og litt og setter det sammen i dw.. 5111025[/snapback] Har prøvd det, men klarer det rett og slett ikke Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Du lager designet ditt i Photoshop. Så bruker du Slice Tool til å dele opp siden slik du vil ha den. Deretter går du inn på Save For Web, og markere slices du vil ha med... Når det er gjort kan du importere bildene inn i DW.. Vil uansett foreslå at du tar en titt på http://htmldog.com også, for å lære deg HTML og CSS, for det bør du virkelig kunne hvis du skal drive med hjemmesider... Lenke til kommentar
pirayaking Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det går fint å lage ei webside med kun photoshop, men det vil være noe begrenset hva du kan gjøre med det. 1. Lag ønsket grafikk i photoshop. 2. Bruk slice-verktøyet for å dele opp siden i celler 3. Bruk image-ready for å lage diverse effekter (rollovers) og lagre optimized som html. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det går fint å lage ei webside med kun photoshop, men det vil være noe begrenset hva du kan gjøre med det. 5111328[/snapback] Pft, er da vitterlig ingen andre begrensninger enn koderen når du lager sider i Photoshop. Du må klare å tenke kreativt når der kommer til både design og kode. Kan ikke komme her og si at sider man lager i PS er begrenset... Lenke til kommentar
Damination Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 www.pixel2life.com denne siden kommer godt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå