sitelux Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hei! Jeg bruker word en del til å skrive tekster og annet i fobindelse med bl.a skolearbeid. Men har et lite problem. Før kunne jeg markere tekst i word, og bare skrive noe, så over skrev det jeg skrev den markerte teksten. Akuratt som når du f.eks skal skrive inn en ny adresse i adresse fltet i nettleseren. Men i det siste får jeg ikke gjort dette i word. Den bare begynner å skrive på siden av den markerte teksten. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det til igjen, bortsett fra nyinnstallasjon? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Verktøy -> Alternativer -> Rediger. Hak av for "Innskriving erstatter merket område". Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Tusen takk. Dette har plaga meg Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Bare hyggelig, og takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Har hatt samme problemet et par ganger. Skjønner det ikke heilt. Må ha komt nær en, eller annen sær snarveisknapp. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Har hatt samme problemet et par ganger. Skjønner det ikke heilt. Må ha komt nær en, eller annen sær snarveisknapp. Truleg Insert-knappen... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Insert-tasten har ikke noe med det å gjøre. Hvis den er trykket ned slettes eksisterende tekst uavhengig om den er merket eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå