Anonym5656 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Har fått dilla på den sjangeren og lurer på om det er noen anbefalinger til band? band som: - From first to last - Saosin - Atreyu - My Chemical Romance Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Avenged Sevenfold. Pm gjerne "Glint" på hw.no, han er stor-fan av Atreyu og Avenged Sevenfold. Han vet mye mer om slik musikk enn meg. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Avenged Sevenfold. Pm gjerne "Glint" på hw.no, han er stor-fan av Atreyu og Avenged Sevenfold. Han vet mye mer om slik musikk enn meg. 5106554[/snapback] De har jeg hørt Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Pm gjerne "Glint" på hw.no, han er stor-fan av Atreyu og Avenged Sevenfold. Han vet mye mer om slik musikk enn meg. 5106554[/snapback] Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hvis du skal ha emo så prøv At the Drive-In. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Emocore: It dies today The Bled From autumn to ashes With resistance Hardcore: The agony scene As i lay dying Bleeding through Bloodjinn Hatebreed Evergreen Terrace Full blown chaos Most precious blood Sinai Beach Litt forskjellig hardcore her bl.a. litt toughguy. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Senses Fail Taking Back Sunday Moneen Just Surrender (A Second Chance) Underoath Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvis du skal ha emo så prøv At the Drive-In. 5106638[/snapback] At the drive-in er ikke emo! atdi blir vel sett på som en hardcore/punkgruppe, men ikke emo. Sparta er derimot sett på som emocore eller hva faen det heter Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 razor bios point of no return hjertesorg guantanamo bay dominic beyond pink outbreak another year mässmörd silence the foe insense showdown aktiv dödshjälp horse the band the first step damage control siste dagers helvete death is not glamorous diehard youth nothing gold can stay turn cold between us ak47 champion judge gorilla biscuits holding on iou mental modern life is war tiebreak heh... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det fryktelige grusomme svenske bandet "Silverbullit" passer vel inn her. Du kommer sikkert til å like de. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Blood Brothers! Silence the foe. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Rise Against kan være noe for deg. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 30 Seconds to Mars Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Ja!! Elsker denne sjangeren Jeg er evig Screamo fan! Anbefaler deg å sjekke ut Myspace Når du er innlogga der så søker du etter Rocky Denis som er en gjeng fra Chicago som lager utrolig bra screamo.. er med tiden blitt gode kompiser så om du skal ha cd så kontakt meg Sjekk også ut God Forbid.. De er en litt mer ekstrem type screamo og ligger vel igrunn litt utenfor sjangeren.. Kunne nevnt flere tusen band, men er liksom ikke engasjert nok til å gjøre det for øyeblikket Edit: Ingen som har nevnt Trivium? Er bedre enn Atreyu Endret 5. november 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Scary Kids Scaring Kids - Veldig bra.. Har en ep av de. Quiritatio - Lokalt band, kompis av meg er vokalist. Pm om du har lyst på en sang. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) har var det fint lite som hadde med emo/screamo å gjøre...med unntak av Rise Against. dette får meg til å lure på om man da skal nevne band likt de som er lista opp, eller om man skal nevne virkelige emo-/screamband...ikke vet jeg, men for den med noe interesse så kan man rulle opp fra Rise Against, Rites of Spring, Indian Summer osv...og se hvor man ender. Edit: snakk om å være sveisblind på en søndag...det står Rise Against, men klarte å lese det som Minor Threat...ikke spør hvordan, men ja, bakfull. ...så, bytt ut Rise Against med Minor Threat i avsnitt 2 og gi blaffen i at jeg nevnte det i avsnitt 1, siden Rise Against heller ikke er emo. Endret 8. november 2005 av Legion Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 champion 5107262[/snapback] Champion er så sinnsykt kult! Prøv Comeback kid og. Ligner på Champion. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ingen som har nevnt verken Refused eller JR Ewing. Siste plata til JR går litt vekk fra røttene, mens forrige plate Ride Paranoia er noe av det beste screamo-greiene ever.. Refused er også sinnsykt bra, selv om det er litt vanskelig å båssette. Sjekk ut "The Shape of Punk to Come", imho en av verdens desidert beste plater. Antikapitalisme blanda med sinnsykt sexy hardcore. Vanvittig konge.. Kaospilot bør også nevnes. Plata er vanskelig å få tak i, men kan kjøpes fra hjemmesiden deres. Norsk band, hakket mer kompromissløst enn JR Ewing, og vanvittig tøft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå