timmi_d Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 MÅ man skrive med iTap på denne telefonen, eller kan man deaktivere iTap og bare skrive på vanlig måte. aldri brukt no ordbokshit på fonsa mine. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Ordbokshit på fonsa? Vil du ha et seriøst svar eller? ---- Ok, jeg skal svare deg likevel: Du kan skrive på vanlig måte som T9, men iTap vil foreslå ord underveis. Det er ingen problem å ignorere dette. Da blir det som en helt vanlig T9. Ordforslagene er veldig hjelpsomme på lange ord, og jeg synes det hele fungerer ganske så utmerket. Skriver du veldig fort er det en liten forsinkelse før bokstavene dukker opp på skjermen, men alle trykk registreres. Når du f.eks skal skrive forsinkelse, trykker du 8-6-7-7 (f-o-r-s). Da vil telefonen vise for (sinkelse), trykker du opp vil ordet velges og legge til et mellomrom. Det er en smakssak, og er litt uvant til å begynne med. Et tips er å dra til butikken å prøve å skrive med telefonen før du ev. kjøper den. Lykke til! Lenke til kommentar
THacker Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Man kan også skru T9 og iTap helt av... slik at man må trykke seg frem til hver enkelt bokstav. Regner med det egentlig er dette du spør om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå