inaktiv000 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg har fått byttet chassis på min CL56 pga. en retursak. På den nye maskinen var ikke klisterlappen med diverse specs (festet på undersiden av chassiset), kan noen tenke seg å skrive det som står der? Tenker spesielt på DC-forsyning, altså spenning, polaritet og hvor mye strøm den trekker. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 På min står det: 19V 3.16A Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Takk for den Kan du sjekke polariteten også? Altså om pluss er innerst eller ytterst på kontakten? Symbolet likner nok på en av disse: Edit: Da krever den visstnok i overkant av 60W. Vurderte nemlig å kjøpe en av disse. Endret 3. november 2005 av cecolon Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Multicom har jo strømadapter til denne for 599kr Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Wow, dyrt. Da håper jeg at jeg kan bruke et av de billigere på clasern. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 det var visst 499kr... men uansett så er dette billig. Vanligvis ligger en original strømadapter til laptoper på 1200kr...... Du må huske på at det er høy effekt du skal ha ut av en sånn......... Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Takk for den Kan du sjekke polariteten også? Altså om pluss er innerst eller ytterst på kontakten? Symbolet likner nok på en av disse: Edit: Da krever den visstnok i overkant av 60W. Vurderte nemlig å kjøpe en av disse. 5100684[/snapback] Denne type elektronikk har vel stort sett alltid positiv tip? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå