Torjus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Satt og kjedet meg og endte opp slik: Ris og ros? (Ja jeg vet, "Bare 2 farger") Jeg synes selv at font valg i main ikke passer, hva synes dere? Hvilken font bør jeg velge istedet? EDIT: Man ser det ikke så veldig godt, men det skal være en 5px hvit border på venstre og høyre side. EDIT2: Bedre bilde: http://home.no.net/fuzzy2/hei.jpg Fisken: Endret 2. november 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Synes det ligner på de andre sidene du har laget. Sorry mac, men jeg liker ikke denne resikuleringen av gamle design Headeren var veldig pen, men det stopper der. Under er det jo bare litt hvit tekst på svart bakgrunn. Og selv om du erkjenner selv at du kun bruker to farger, hadde nok et hint av passende farger løftet den et hakk opp. Trenger jo ikke vært signalrød eller noe slikt, men kanskje litt brunt elns. "Skrevet av fuzzy" ville jeg heller ha brukt til å oppgi navnet ditt. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Headerbildet legger opp til noe stort, men resten er dessverre en heller en stor nedtur. Prøv samme utgangspunkt, men legg til flere detaljer. Du mestrer ikke minimalistisk stil i dette utkasteet. Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 synst den var meget fin jeg Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Okey, takk for kritikk. Det med detaljer er jeg klar over, skal prøve å fikse noe på det senere! Hva syns dere om menyen? Jeg er klar over det med teksten... (Noen som har tips til font valg?) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Få se en hover på menyen da! Ellers må jeg si meg enig, du må prøve å tenke nytt. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Headerbildet legger opp til noe stort, men resten er dessverre en heller en stor nedtur. Prøv samme utgangspunkt, men legg til flere detaljer. Du mestrer ikke minimalistisk stil i dette utkasteet. 5097852[/snapback] Så enig. Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ting du kan gjøre for å piffe opp designet: - Det virker som du prøver å lage et litt "grudgy" design (?), prøv å gjør det enda mer slitt. Slitte rammer.. - Hvordan skal :Hover på menyen se ut? - Fjern .moo.no.. ser ikke særlig bra ut. - Du kan jo bruke en bakgrunn i overskriftene for å fremheve den slitte looken. Ville også gjordt de betydlig større, er så vidt det er forskjell i størrelsen på overskriftene og mengdeteksten.. - Siden er fargeløs. Med andre ord gankse kjedelig. Du kan lage minimalistiske design, selv om du har med innslag av farger. Feks. kan du prøve å gjøre sykkelen rød ved å bruke penneverktøyet i PS og trace' rundt. Kansje prøve å få et litt mer logopreg på "Fuzzy"? - Ville gjordt siden 200px bredere. - Få inn en pen bakgrunn. Som sagt tidligere i tråden så virker det som om du bare resirkulerer det forrige designet ditt.. Prøv å tenk helt nytt. Sett deg ned å tegn noen skisser for hånd før du begir deg inn i PS. Inspirasjon er også en god kilde til å klare og tenke nytt.. Zengarden f.eks. lykke til! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Takk Skal se på det når jeg kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ser ut til at du bommer litt på den ene linken i menyen. Tenker på galleri. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Ser ut til at du bommer litt på den ene linken i menyen. Tenker på galleri. 5099529[/snapback] Hva mener du? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Har nå endret fargen i header, farge og størrelse og diverse på skiften og lagt på hover. Ble det bedre? Mer jeg bør endre på? Jeg greide ikke å lage grundge rammer, ble litt vansklig det... Link: http://home.no.net/fuzzy2/rod.jpg Lenke til kommentar
JV Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Har nå endret fargen i header, farge og størrelse og diverse på skiften og lagt på hover. Ble det bedre? Mer jeg bør endre på? Jeg greide ikke å lage grundge rammer, ble litt vansklig det... Link: http://home.no.net/fuzzy2/rod.jpg 5100313[/snapback] likte denne siden jeg... enkel og stilig... konge-header spør du meg. en grunderamme er ikke såå vanskelig.. dette rotet jeg sammen på 1-2-3 (sier ikke at dette er det beste du kan lage, men om du vil prøve å bruke denne.. be my guest) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Kanskje det ja, men som dere ser så har jeg svart inni main og svart utenpå. Så det blir ikke fint med grungde ramme. Hadde jeg bare funnet en bakgrunn som passer, noen tips? Har ikke peiling på bakgrunner til hjemmesider, alltid brukt 1 farge. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ville hatt tykkere h2, og nærmere tilhørende tekst. Rødt passet egentlig dårlig når det ble SÅ tynnt. Trenger du egentlig den "Skrevet av"? ev vel bare du som skriver? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Ville hatt tykkere h2, og nærmere tilhørende tekst.Rødt passet egentlig dårlig når det ble SÅ tynnt. Trenger du egentlig den "Skrevet av"? ev vel bare du som skriver? 5100369[/snapback] Ble det bedre slik? http://home.no.net/fuzzy2/rod3.jpg Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Ble litt mørkt? 5100596[/snapback] Jo, men jeg liker det mørkt Men hvis du tenker spesielt på h2, så er jeg enig. Kan kanskje lyse den opp litt Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Bildet var pent, men det er kanskje ikke ditt? Uansett, sett ganske mye av det samme før. Og de fuzzy-greiene ødlegger oppe til høyre. Ellers var tingen ETTER headerbildet ganske skuffende, kjedelig typografi. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Likte "rod3". Som alle sier: Få på noen slitte rammer. I tillegg hadde det gjort seg med en liten margin-bottom på h2. Mulig noe slags skille mellom hver "nyhet"? En slags strek eller noe i dne duren? Men for all del: Nice side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå