WikingTOR Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Jeg har en gamingserver jeg ofte benytter,, eller vil si benyttet for nå er det ikke mulig å spille online der lengre. Dette er en private gamingserver som eies av en venn av meg og han har BBB. De siste dager har jeg hatt utrolige mengder med packetloss og timer ut hele tiden. Vi har også testet overføingshastigheter via DCC og ftp og da ligger jeg på fine 0-1 kbs pr sekund intill den timer ut ca 20 sekunder senere. Andre isp enn NGT har ikke problemer med BBB så langt som jeg har fått sjekket ut. Jeg har også tidvis problemer med at mange nettsider faller ut, mens andre fint kan nå dem. Så mitt sp er, er det andre NGT kunder som leser dette som har muligheten til å få sjekket sin forbindelse og hastighet opp mot en BBB linje? Endret 9. november 2005 av WikingTOR Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ikke noe problem her. Full hastighet på NGT Delta 4500 linje. Problemet ligger nok hos deg eller BBB serveren. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Har det ikke vært et kjent problem lenge at NGT har sugen routing mot bbb? Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Godt mulig det, jeg har aldri hatt problemer mot BBB servere men. Hverken i Norge eller Sverige Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 det er fint å se at det sitter kompetente folk i NGT som virkelig forstår problemene og som lett løser saken!! Vi henviser til deres henvendelse angåande DNS og ruting problem. Vi ber dem i fremtiden forandre deres utgåande e-post server til mail.broadpark.no, for å bli kvitt deres problemer. Med vennlig hilsen Kundeservice NextGenTel Lenke til kommentar
Azton Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Nice, tenker det løste alle problemene dine. Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Og BBB er hva? 5102000[/snapback] BBB = Bredbandsbolaget Jeg har også NGT og kan ikke huske sist jeg fikk en rimelig hastighet/god ping mot noen som har BBB. Oftest ender med at jeg får "operation timed out" Endret 3. november 2005 av IRRupt Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg er sjokkert Den dagen jeg byttet bort fra NGT, står for meg som den lykkeligste dagen i min internetthistorie. At de har dårlig kompetanse på kundeservicen deres, er vel ikke noe nytt. Men dette var litt vel drøyt... Lenke til kommentar
Peter Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 hehe, unnskyld at jeg ler, men det var litt morsomt svar. Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hahaha.. de er flinke må jeg si BBB og NGT er helt sucky, har en del venner som får sån 20 kb/sec fra det.. kjipe greier når du sitter med 25 mbit ADSL2 , og laster med 20 KB/sec .. *humre* , skal _ALDRI_ mer ha NGT .. da er telenor prioritert over ass Lenke til kommentar
opticus Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 man får aldri noe i pose og sekk, enten betaler man godt og får god linje og support, eller så betaler man for en bra linje med dårlig support. Heter ikke bbb bbf i norge? Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 med ngt får man i både pose og sekk ja. dårlig support og dårlige linjer. Hos Catch var det definivt motsatt, men lurer på hva som skjer fremover nå, sammenblandingen med Bluecom. Håper det blir noenlunde som før Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) *** slett meg *** Endret 6. november 2005 av PulZ Lenke til kommentar
Ceon Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er også veldig plaga med dårlig respons og fart fra bbb på dc++, jeg tror det er elendig routing fra ngt sin side. Husker jeg satt med Canal Digital 2 eller var det 3 Mbit begge veier, det gikk som en drøm å laste ned fra folk med bbb. håper ngt gjør noe snart! Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Kan også legge inn bekreftelse på at jeg får extremt dårlige hastigheter mot BBB, det være seg gamingservere eller overføringer. Synes vi bør gå sammen og gi en liten finger til NGT ang. dette, det bør jo ikke gå an . Lenke til kommentar
Tim Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Tidligere fikk jeg veldig bra fart fra BBB brukere på DC++, det vil si full linje! Plutselig en dag fikk jeg samme problemet som dere over, 2 - 10kbps hvis den starter... Lenke til kommentar
Clint Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Sliter med samme problem, samt 0 kbit/s oppkoplinger i DC++(henger seg opp), spesielt mot BBB brukere... Kan jo linke til denne tråden som mot slutten tar opp det samme problemet. NGT løfter ikke en finger for å rette på dette problemet. Link Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Latterlig. Dette burde de få fikset. Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Clint - hvor lenge har du slitt med dette? siden mai? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå