Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Har skolen lov til å holde oss inne i friminuttene


Anbefalte innlegg

Når jeg kom på skolen i dag, fikk vi denne bedskjeen: "Jeg har en bedkjed fra administrasjonen.... I dag får dere ikke låv til å gå ut i 1. og 4. friminutt. Dette er fordi det er så mye snøballkasting."

 

Vi får ikke en gang låv til å gå ut av klasserommet, eller på dass i friminuttene. Her i klasseromet holder vi nå på å bli kvelt av dårlig luft, selv om et vindu står oppe.

 

 

 

Har skolen låv til å gjøre dette?

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har lov til det ja, bare ta å oppfør dere skikkelig fremover så slipper dere slike problemer.

5070309[/snapback]

Men når de i tillegg ikke her onkelig ventelasjon her på skolen, så vi nesten sitter å blir kvelt her inne?

 

Som det er har nå?

5070323[/snapback]

 

på tide å lære å oppføre seg da, ikke mye dere kan gjøre annet enn å åpne flere vinduer når skolen har lov til å holde dere inne

Lenke til kommentar

Yeah, good thread!!11

Jeg merker at det er lenge siden 6. klasse, lurer på om jeg tenkte på samme måte for 7 år siden. :wee:

 

Hvis dere oppfører dere, så får dere friminutt tilbake. Hvis du gjør slike idiotiske ting som du gjør, utsetter du det bare. Du klarer vel å skjønne at hvis du blir straffet for dårlig oppførsel, så er ikke mer dårlig oppførsel veien å gå?

Lenke til kommentar
Du har ikke rett på friminutt, nei. Dette er en pause som generøst er gitt av skolen. de kan selv velge å stramme inn på det, men dersom det gjentar seg over lang tid, bør du klage...

5070352[/snapback]

Men om man ikke kan gå ut så regnes det vel egentlig som time, og da må de får gå tideligere....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...