jolllly Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei! Jeg har en Panasonic plasma-skjerm av typen TH-37PA50E. Den har ingen egen dedikert PC-inngang. Mitt spørsmål er om det da overhodet er mulig å koble til en pc, f.eks. via en scart inngang? Vil resultatet i så fall bli tilfredsstillende? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Hei! Jeg har en Panasonic plasma-skjerm av typen TH-37PA50E. Den har ingen egen dedikert PC-inngang. Mitt spørsmål er om det da overhodet er mulig å koble til en pc, f.eks. via en scart inngang? Vil resultatet i så fall bli tilfredsstillende? På forhånd takk! 5064039[/snapback] Hvorfor i huleste har du laget 4-tråder om dette? Tråd 1 Tråd 2 Tråd 3(denne) Tråd 4 Edit: enda en tråd! Endret 26. oktober 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 http://av-connection.com/?HirachyID=550&CampID=33 Tror ikke du trenger denne, du kan sikkert bare bruke en scart overgang på plasmaen. Du får slikt på ekspert elns. Rart ikke det pc tilkobling på den. Lenke til kommentar
jolllly Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Hei ManOwar! Er helt ny på dette her... Da jeg så at jeg hadde fått et svar, ble jeg glad for at noen kanskje hadde et tips. Men i stedet var det en som var ute etter å kritisere. Beklager hvis jeg har gjort noe galt, men tenkte det var lurt å henvende seg til flere brukergrupper ettersom sjansen da er større for at en med kompetanse ville kunne hjelpe meg. Endret 26. oktober 2005 av jolllly Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei ManOwar! Er helt ny på dette her... Da jeg så at jeg hadde fått et svar, ble jeg glad for at noen kanskje hadde et tips. Men i stedet var det en som var ute etter å kritisere. Beklager hvis jeg har gjort noe galt, men tenkte det var lurt å henvende seg til flere brukergrupper ettersom sjansen da er større for at en med kompetanse ville kunne hjelpe meg. 5064126[/snapback] Var ikke ute etter å kritisere deg. Bare syntes at det var litt unødvendig å lage 4-tråder om det samme, tenk om alle/mange gjorde dette Men har du tv/out på skjermkortet ditt da? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Er desverre ikke slik det fungerer her på forumet.. Vil ikke leke wannamoderator, men du lurte på noe angående skjerm? Da skal det i Skjerm-kategorien hvor alle som er skjerm g33ks titter innom Samme med andre ting, prosessor feks, skal i prosessor delen av forumet.. Firkant skal i firkant, runding til runding.. Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
jolllly Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Takker så mye for svar! Man lærer så lenge man lever... Har TV-ut på PCen ja. ( S-video-utgang (TV-ut): 7-pinners mini-DIN-kontakt ). Men duger det da med en kabel som har s-video i ene enden og scart i andre? Vil dette virke (og bli bra) eller er det annet som skal til? Endret 26. oktober 2005 av jolllly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå