-Raistlin- Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 hei. har stilt litt på grafikkting osv i CS og nå får jeg denne meldingen på oppstart av CS : Instruksjonen i "0x5f266e18" refererte til adresse "0x00000564". minnet kunne ikke være "read". klikk OK for å avslutte programmet har prøvd å : -reinstallere steam -reinstallere CS -stille grafikksakene tilbake til det det var før. dette skjer forøvrig på alle mods til HL. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Haha, digger den feilmeldingen. Meget god oversettelse fra engelsk. :w00t: Daniel Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Den får jeg når jeg prøver å spille HL2, men ikke CS. Håper noen kan komme med et bedre forslag enn "formater dattan din" Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 det virka å oppdatere drivere... Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 samme skjedde med meg og var utrolig plagsomt, ( nesten så jeg kjøpte nye ram bri kker fordi det stod minne ) men jeg fixa det etter å ha uninstallert power strip og diverse andre tweaks og utilitys programmer.... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hm...jaja. Byebye power strip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå