Anders Voldsund Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Det var dårleg emnetittel, men det var litt lite plass til å forklare på. Uansett, kvifor er det slik at når du ser kategoriane står namnet på dei som har svart sist i eit emne, istadenfor dei som faktisk har skreve innlegget. Til eksempel, der står "velkommen til eit nytt forum" av Ola Nordmann. Uansett det ikkje er han som har skreve dette innlegget. Det får det til å virke som om det var han som laga tråden. Vart litt tull med orda, emne, kategori, innlegg og tråd, om når eg skulle bruke rett ord på rett plass. Får håpe dere forsto det likevel. EDIT: Korleis eg legg ved eit bilete? Endret 25. oktober 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Trodde det betydde at han hadde skrevet det innlegget som kom sist jeg... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Se nøye på bildet jeg legger ved, der står det oppe i hjørnet: Siste innlegg altså ikke Siste emne. Dette er måten hjernen din skal oppfatte det på: Siste innlegg postet i kategorien Meldinger fra moderatorteamet ble postet i dag, 20:39 i tråden Velkommen til nytt forum (HUSK: siste innlegg i denne tråden ble postet) av Ex0n Forresten eksempelet ditt var mye bedre før du byttet ut The strategy-player med Ola Nordmann... Endret 25. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Se nøye på bildet jeg legger ved, der står det oppe i hjørnet: Siste innleggaltså ikke Siste emne. Dette er måten hjernen din skal oppfatte det på: Siste innlegg postet i kategorien Meldinger fra moderatorteamet ble postet i dag, 20:39 i tråden Velkommen til nytt forum (HUSK: siste innlegg i denne tråden ble postet) av Ex0n Forresten eksempelet ditt var mye bedre før du byttet ut The strategy-player med Ola Nordmann... 5059178[/snapback] Takk for hjelpa, det er så vanskelig med alle desse orda,emne, kategori, innlegg og tråd. Kan dykk skrive ei ordforklaring på dei? Når dei skal bli brukt når. Og bytta ut The Straregy-player fordi det sikkert var sann copyright til det. EDIT:Korleis laga eg eit bilde slik som The Strategy-player gjorde? Har tatt bilde med prtSc og limt inn i paint, men kva skal eg gjere etter det? Endret 26. oktober 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Lagre selvfølgelig... Dette er det du må gjøre. (Hvert punkt er illustret på de vedlagte bildene.) 1. Trykk på Velg inne i "lage nytt innlegg" -menyen. 2. Nå har det kommet opp en "åpne dokumenter" -boks. Finn fram det du skal legge ved i innlegget. 3. Deretter dobbeltklikker du på dokumentet eller filen som skal legges ved eller klikker åpne. 4. Boksen vil nå forsvinne. Nå trykker du på Legg til dette vedlegget. Nå skal vi ta for oss hva man nå kan gjøre med de nye funksjonene IPB 2 har (hvert punkt er illustrert på bildet nedenfor.) 1. Du kan trykke på Add into Post da vil det komme opp en kode i innlegget. F.eks når jeg gjorde det med bildet nedenfor kom dette: [attachmentid=41407] 2. Du kan fjerne bildet ved å trykke Fjern 3. Du kan se informasjon om vedlegget du valgte legge ved her. (under "Velg" -boksen) Hvor mye plass du har brukt totalt i innlegget, og hvor mye plass det er igjen på brukeren din. 4. Du kan nå legge ved flere filer enn bare en i innlegget med IPB 2. Bare trykk Velg åpne en ny fil og deretter trykke Legg til dette vedlegget som vanlig. 5. Nå kan du poste svaret.. ... Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Slik da? Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Slik da? 5067092[/snapback] Åååå...tusen takk The Strategy-player. No kan eg det. Var eit fint bilete eg fann. EDIT: men det står ikkje vedlagt bilde som det gjorde med deg? EDIT2: kan eg skifte på størrelsen visst det er eit stort bilde? Endret 27. oktober 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Du mener at det sto vedlagt(e) bilde® nederst i innlegget og like under var "TSP -avatar" vedlegget? Det er fordi jeg ville vise deg hvordan det blir om du ikke velger Add into Post Når det gjelder størrelsen er jeg ikke helt sikker på hva du mener. Men en forskjell på ditt vedlagte og mine vedlagte er at man ikke trenger klikke på dine for å få de i orginalstørrelse. Hvis et vedlagt bilde overstiger størrelsen (i piksler) vil det vedlagte bildet automatisk få en "bilde-tag" (Det vil si en klikkbar bildelink, hvor man må klikke på bildet for å kunne se det i en større versjon (orginalversjonen) i et eget vindu.) Ditt bilde oversteg ikke denne grensen, og det ble derfor ikke laget noen slik bilde-tag. Endret 27. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Du mener at det sto vedlagt(e) bilde® nederst i innlegget og like under var "TSP -avatar" vedlegget?Det er fordi jeg ville vise deg hvordan det blir om du ikke velger Add into Post Når det gjelder størrelsen er jeg ikke helt sikker på hva du mener. Men en forskjell på ditt vedlagte og mine vedlagte er at man ikke trenger klikke på dine for å få de i orginalstørrelse. Hvis et vedlagt bilde overstiger størrelsen (i piksler) vil det vedlagte bildet automatisk få en "bilde-tag" (Det vil si en klikkbar bildelink, hvor man må klikke på bildet for å kunne se det i en større versjon (orginalversjonen) i et eget vindu.) Ditt bilde oversteg ikke denne grensen, og det ble derfor ikke laget noen slik bilde-tag. 5067204[/snapback] Ja det var ca det eg spørrte om. Tusen takk TSP. Teste litt til, bilde frå Laos, har skuleprosjekt om Laos og andre land. NICE. Endret 27. oktober 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg