Gå til innhold

Mentalt ustabile spillere i WoW

Anbefalte innlegg

Ok, tenkte jeg skulle lage en tråd der folk kan fortelle om mentalt ustabile spillere som de har møtt i WoW.

Jeg starter med en episode som skjedde i guildet idag.

Tidlig idag klarte jeg å sikre meg en epic robe via AH. Glad og fornøyd logger jeg av for å ete mat og denslags. Noen timer senere logger jeg på igjen, og må selvsagt skryte litt over den fine roben jeg hadde fått tak i, da dette skjer:

En level 39 priest i guildet skriker ut et par stygge gloser i chatten, og jeg spør hva det er. Han svarer da at de var han som skulle kjøpe den roben, og at han hadde bestillt penger og alt. 20 sek senere tar han en /gquit.

Noen som har flere historier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner mange som er som han. Det har med at behovet for trygghet er veldig essensielt for mennesker å gjøre. I dette tilfellet var han trygg og innstilt på at han skulle motta pengene han hadde bestit, og så kjøpe roben.

Når planene til folk revner sånn som her, er det mange som tar det ganske tungt, men man reagerer jo helt forskjellig. Reaksjonen vil jo være forskjellig utifra hvor moden du er, hva slags bakgrunn du har osv.

Det var en veldig umoden reaksjon vil jeg si :(

Lenke til kommentar

Fant meg en fin plass i azhara å grinde bloodelves på. Så dukka plutselig en shadowprest opp. Fant fram arcane intellect og skulle til å buffe han da han dro av en FUCK OFF, I WUZ GRINDIN HERE FIRST!. Ignore-lista mi var ikke så velfylt fra før, men der gikk det en glatt inn. Det hører med til historien at jeg fortsatte å grinde der mens han dro av en avsindig mengde /spit og /rude.

(btw; hvilken epic robe er det du kjøpte?)

Lenke til kommentar

JEg ble med en fyr på en quest. første han gjør er å storme bort til en mob å hakke løs på dem å skrike "help me help me help me". så gjør jeg det. jeg venter på å få opp manaen, og når jeg har regenet i 2sekunder styrter han til neste mob å begynner å rope på meg. jeg løper bort å hjelper han. da døde peten min og jeg summer den opp igjen. mens jeg gjør det løper han til neste mob og begynner å belje. etter at vi var ferdig med questen sa han "you suck" til meg.

ikke akkurat ustabil, men veldig dårlig og dum spiller.

Lenke til kommentar

Vil ikke akkurat si at denne personen var mentalt forstyrret eller noe, men det var litt artig.

Jeg var på vei til Western Plaguelands for og grinde, så kommer det en 60 shaman eller hunter(husker ikke helt, men det kan være det samme) og spør om han kan kjøpe portal til Orgrimmar fra meg. Selvfølgelig tenkte jeg og /w'et han tilbake, det viste seg at han hadde ignoret meg av en eller annen grunn, aner ikke hvorfor.... Fikk da slengt en rekke gloser mot meg, OMG! U fucking n00b! answer me noob osv.

Lurer virkelig på hvorfor han har ignora meg :hmm:

Lenke til kommentar

Vet ikke om det regnes som et mentalt tilfelle, men poster likevel:

Jeg (lvl 40) og en kamerat (lvl 40) var på vei inn i barrens fra theramore for å hjelpe en lvl 34 i razorfen kraul. På vei inn i Barrens blir vi forfulgt av en undead mage, lvl ??. Jeg bare løper videre, så får jeg en laggspike (heia telenor) og det neste som skjer er at jeg har pirat kostyme på meg, og magen har anngrepet oss. Han sheepa en og begynte å hyle ut spells. Det morsome var at vi faktisk tok han da. Fikk 150 honor. Men da klikka det for han tydeligvis. Da den ene av oss hadde gått inn i instance, anngrep han oss igjen, og drepte oss. Så fortsatte han med å corpsecampe oss.

Så kveldens Darwin Award går til han ihvertfall!

Lenke til kommentar
Vil ikke akkurat si at denne personen var mentalt forstyrret eller noe, men det var litt artig.

Jeg var på vei til Western Plaguelands for og grinde, så kommer det en 60 shaman eller hunter(husker ikke helt, men det kan være det samme) og spør om han kan kjøpe portal til Orgrimmar fra meg. Selvfølgelig tenkte jeg og /w'et han tilbake, det viste seg at han hadde ignoret meg av en eller annen grunn, aner ikke hvorfor.... Fikk da slengt en rekke gloser mot meg, OMG! U fucking n00b! answer me noob osv.

5058955[/snapback]

kan jo være du gjorde feil og teleporterte han til feil by:p

Lenke til kommentar

Merkelig så såre folk i Azshara er på det der med Legash Encampment. Fire-fem lvl 60's har hamra løs med intrikate forklaringer på hvorfor jeg ikke burde være der og eller løsnet et utall ufine gloser rundt det faktum at det er DE som har rett til å grinde der, og ingen andre.

Konkret eksempel: 60 warrior ber meg om å stikke av (på en litt mer banal måte) fordi her var det HAN som grinda. Det faktum at jeg så minst åtte-ni levende satyrer rundt ham (noe som er ganske sjeldent) skulle tydeligvis ikke tale til min fordel, snarere tvert imot.

Lenke til kommentar

5058955[/snapback]

Jajajajaja.... det er da du skal spørre en kompis om han kan whispre fyren som ville bli teleportert og si ifra det faktum at han ign deg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...