Bandana Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Er litt forvirret nå. Da jeg kom jeg og satte meg foran reklameavisene, så oppdaget jeg plutselig at pc spillet F.E.A.R dukket opp på et av sidene og at prisen var 199 kr. Har da tenkt å ta meg en tur ditt etterpå og sjekke om det stemmer. Er det bare trykkfeil i min avis eller er det flere som har merket det? Jeg synes dette er en knallpris til et spill som er så nytt og så bra. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Nei, du så visst ikke feil. Sjekk her! Woah! Jeg har allerede bestilt FEAR (forhåndsbestilt fra CDON), men jeg har enda ikke fått det. Skal sende mail i dag og spørre hva som har skjedd. Kanskje jeg får pengene tilbake. Da skal jeg kjøpe det på Obs! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det er jo sprøtt billig. Nesten som kjøp én og ta tre. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det er jo sprøtt billig. Nesten som kjøp én og ta tre. 5052313[/snapback] Hehe, nesten som om man bør kjøpe to eksemplarer, bare fordi det er så billig! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Synd for de som allerede har kjøpt spillet til full pris. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Gjelder det for hele landet? Vurderte plutselig å ta bussen til obs. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Vel i og med at spillet er så kort, så synes jeg at prisen er ganske grei. Det burde maks koste 300kr i utgangspunktet. Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Wow, hadde ikke tenkt å kjøpe F.E.A.R, men ser ut til at jeg nesten får gjøre det da. Noen som vet hvor Coop obs ligger i Trondheim? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Gjelder det for hele landet? Vurderte plutselig å ta bussen til obs. 5052375[/snapback] Hmm, jeg undersøkte litt på dette. I nettavisen til COOP Obs i Trondheim sto det ikke noe om FEAR på sidene, men det gjorde det i avisen til COOP Obs i Oslo. Dunno om det gjelder hele landet. Det er jo forsåvidt bare å ringe og spørre da. EDIT: Har fått svar på mailen jeg sendte til CDON nå. Det viser seg at det har vært en mix-up, slik at pakken ikke har blitt sendt. Jeg har spurt om de kan avbestille orderen, og venter på svar fra dem igjen. Håper jeg får avbestilt det da. Hell i uhell, liksom. Endret 24. oktober 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Vel i og med at spillet er så kort, så synes jeg at prisen er ganske grei. Det burde maks koste 300kr i utgangspunktet. 5052452[/snapback] Syntes ikke fear var så kort da, er kjipere å betale 200kr for en 1.30min. lang film. De har jo brukt mange timer og penger på dette for oss spillere, burde bare mangle at et spill koster 300-500kr. Syntes at 500kr er max. Kjedelig å kjøpe spill til 700kr som du kanskje ikke kommer til å fullføre. Er det som er greit med pc, har jo try before you buy teknikken der Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Obs here I come! Hadde vert gøy om de hadde hatt quake 4 også på slikt tilbud... Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Wow, hadde ikke tenkt å kjøpe F.E.A.R, men ser ut til at jeg nesten får gjøre det da. Noen som vet hvor Coop obs ligger i Trondheim? 5052465[/snapback] ligger på lade Lenke til kommentar
tasjlbaill Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Wow, hadde ikke tenkt å kjøpe F.E.A.R, men ser ut til at jeg nesten får gjøre det da. Noen som vet hvor Coop obs ligger i Trondheim? 5052465[/snapback] ligger på lade 5052738[/snapback] og på city syd Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 veldig bra pris... spillet er jo helt nytt jo... hadde jeg bare hatt en stasjonær pc så.... Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Woah! Jeg har allerede bestilt FEAR (forhåndsbestilt fra CDON), men jeg har enda ikke fått det. Skal sende mail i dag og spørre hva som har skjedd. Kanskje jeg får pengene tilbake. Da skal jeg kjøpe det på Obs! 5051872[/snapback] Du har uansett 14 dagers returrett på varer kjøpt over nettet... Pure and simple... Så det er ingen som kan nekte deg pengene tilbake så lenge du ikke har åpna coveret..... Lenke til kommentar
Typho Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Pokker og! Var på Obs i dag. Hvorfor så jeg ikke dette litt før Spørs om ikke jeg må ta meg en tur til Obs igjen i morgen Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Wow.. Nice pris. Nesten som Elkjøp og sitte totusenkronsers skjermkort til 899,- det der Men det var en feil da, selv om mange benyttet seg av det "tilbudet" før de fikk rettet opp feilen, inkludert meg Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Doh. Ser ikke ut som det gjelder haugesund når en ser på butikkene som er ramset opp på toppen på den linken :o Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Fortsatt for 199kr eller var det bare skrivefeil fra dems side?? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Fortsatt for 199kr eller var det bare skrivefeil fra dems side?? 5055930[/snapback] Det er nok ingen skrivefeil nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå