Mr.SS Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har akkurat kjøpt meg DENNE. Hva synes dere om kjøpet? Synes det var veldig bra pris/ytelse! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Joda, den ser grei ut den. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Har akkurat kjøpt meg DENNE. Hva synes dere om kjøpet? Synes det var veldig bra pris/ytelse! 5034633[/snapback] Pris / Ytelse ser det jo veldig greit ut... 12.500,- er ikke dyrt for en laptop med 2GB ram, 100GB Hd, Go 6600 skjermkortet, og Centrino 760 prosessoren MEN, det jeg gjerne skulle likt å vist var, hvordan er maskinen ELLERS? greit at specs ser bra ut, men det er ikke alt... du kunne jo kanskje gitt oss ett lite overblikk av maskinen når du får den? EDIT: om du ikke har fått den allerede da? i så tilfelle kan du bare gi oss ett lite overblikk av maskinen sånn ca med en gang kanskje? ble litt nyskjerrig på de sgh maskinene selv... de hadde jo veldig greie priser Endret 21. oktober 2005 av mamazboy Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Har ikke fått den enda. Får den max om en uke, de har dem ikke på lager nå. Pris/ytelse er dritbra ja, men hvordan pcen er ellers med byggekvalitet, tastatur osv - det er det jeg er spent på. Skriver en review her når jeg får den. Jeg tar gjerne imot ønsker om hva jeg skal skrive om. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har ikke fått den enda. Får den max om en uke, de har dem ikke på lager nå. Pris/ytelse er dritbra ja, men hvordan pcen er ellers med byggekvalitet, tastatur osv - det er det jeg er spent på. Skriver en review her når jeg får den. Jeg tar gjerne imot ønsker om hva jeg skal skrive om. 5037462[/snapback] Gleder meg Kommenterer heller bare etter at du har skrevet review'et, så får vi se om du utelater noe når du kommer så langt fint om du la med 3dmarks også Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Ok. Alt for deg/dere. Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Bump, hvordan er pc'n? Kvalitet og lyd (vifter osv) er noe jeg spesielt lurer på. Er æ, ø og å knappene der de skal være? Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Lurer jeg også på, bestilte nemlig akkurat en lik laptop! Lenke til kommentar
ebzter Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tenkte å kjøpe den samme. Vil denne fungere på spill som F.E.A.R og lignende? Vet ikke så mye om grafikk-kortet. Ellers ser den jo ypperlig ut. Alt av erfaringer dere har blir mottat med glede! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Har avbestilt nå desverre til fordel for en bedre pc. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har ikke tall på hvor mange som har avbestilt fra SHG etter forsinket levering / dårlig kundebehandling (meg selv inkludert!) Utrolig hvordan de klarer å holde butikken gående med så elendig service. Jeg er nå den lykkelige eier av en Dell Inspiron 9300. Angrer ikke ett sekund! Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Avbestiller jeg og, har ikke engang fått epost med ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Har avbestilt nå desverre til fordel for en bedre pc. 5116334[/snapback] Hvordan pc var det du bestillte da? Hadde jo vært trivelig om du hadde klart å finne en pc med ett like hyggelig pris / ytelse forhold i så tilfelle er jeg veldig interesert i å se HVA du endte opp med Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Har avbestilt nå desverre til fordel for en bedre pc. 5116334[/snapback] Hvordan pc var det du bestillte da? Hadde jo vært trivelig om du hadde klart å finne en pc med ett like hyggelig pris / ytelse forhold i så tilfelle er jeg veldig interesert i å se HVA du endte opp med Lenke til kommentar
metalizer Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Til opplysning sitter jeg på en Shg Note 8600 nå =) Kjøpte meg for 3uker siden og er utrooolig fornøyd! Har også lagt fyldig referat av maskinen her på harware så ved ett lite søk kan dere lese det jeg skrev PS. Det er nå dere guttaboys som avbestilte shg 8600 kan begynne å angre tehe ;P Forresten rart at så få er fornøyd med kundeservicen til SHG, i mitt tilfelle har jeg aldri oppleved bedre service og det sier jeg med stort hjerte Endret 25. november 2005 av metalizer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå