b-real Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 En kvinne deltok i sin mors begravelse. Der traff hun en mann hun ikkekjente. Hun synes mannen var fantastisk, rene drømmemannen, hun ble forelsket i ham øyeblikkelig. Da begravelsen var over forsvant han uten at hun hadde klart å få telefonnummeret hans. Ingen viste hvem han var og hun kunne ikke kontakte ham. Noen dager senere drepte hun søsteren sin. Hva var motivet for at hun drepte søsteren sin? Noen som har svaret? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hun tok livet av søsteren sin i håp om att mannen skulle komme i hennes begravelse. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Etter hva jeg har hørt, er ikke dette en gåte, men en test. Jeg har også hørt at om du svarer det Chevelle svarte, kan du bli stemplet som psykotisk. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 da er jeg også psykotisk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg også. Hvorfor blir man stemplet som det? Det er jo et helt logisk motiv, utifra hva vi blir fortalt. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Akkurat. Hva skulle ellers svaret være? Den psykotiske er ikke oss, men kvinnen som gjør det Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg også.Hvorfor blir man stemplet som det? Det er jo et helt logisk motiv, utifra hva vi blir fortalt. 5032899[/snapback] Eller, psykotisk og psykotisk. Litt feil ble det; jeg mente mulig drapsmann (om det er noe bedre). Det er bare noe jeg har hørt. Da jeg ble satt på prøve, konkluderte jeg med at det ikke var noe motiv, eller at det var tilfeldig på en måte. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ikke noe nytt, men: Are you a Psycho? Here is a story about a girl. While at the funeral of her own mother, she met a guy whom she did not know. She thought this guy was amazing. So much her dream guy she believed him to be, that she fell in love with him there and then... A few days later, the girl killed her own sister. Question: What is her motive in killing her sister? The girl was hoping that the guy would appear at the funeral again. If you answered this correctly, you think like a psychopath. This was a test by a famous American psychologist used to test if one has the same mentality as a killer. Many arrested serial killers took part in this test and answered it correctly. If you didn't answer correctly - good for you. If your friends hit the jackpot, may I suggest that you keep your distance! Hei hurra, morsom historie. Meeeeeeeen: Thissilly canard began its Internet life in May 2002. No, this question was not authored by a "famous American psychologist," nor does it come from "a genuine psychological test." Believe not everything that turns up in e-mail, especially items sorely vague about their bona fides. Les mer her. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Etter hva jeg har hørt, er ikke dette en gåte, men en test. Jeg har også hørt at om du svarer det Chevelle svarte, kan du bli stemplet som psykotisk. 5032757[/snapback] minix du vet jeg elsker deg, men dette blir helt feil siden jeg har faktisk en psykotisk sykdom selv. (for real). psykotisk er når man mister virkelighets sansen å hører stemmer, ser hallusinasjoner, og andre symptomer. ordet du leter etter er "psykopatisk", noe som betyr en person som ikke har empati for andre og som tenker på seg selv. måtte bare rette opp dette Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 tror det er mange potensielle mordere her i landet, min 13 årige brior svarte det samme... og så vidt jeg vet, så er han uten psykotiske trekk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 har også hørt at det er en test, og jeg klarte den. men vil da ikke si at jeg er psykotisk? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Haha, morro å se at min dårlige bruk av ord er så smittsom. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg tenkte med en gang at hun hadde drept henne fordi hun hadde sett henne sammen med han mannen eller noe lignende. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 tror det er mange potensielle mordere her i landet, min 13 årige brior svarte det samme... og så vidt jeg vet, så er han uten psykotiske trekk harhar.gif har også hørt at det er en test, og jeg klarte den. men vil da ikke si at jeg er psykotisk? wink.gif Så LES da god damn it... http://www.snopes.com/inboxer/hoaxes/sister.htm Dette er en MYTE, en urban legend. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 men det blir jo bare dumt hvis du er psykotisk hvis du svarer logisk... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hmm da fikk eg svar på at det er bare en "internet legend" Da er veldig mange nerder psykopater siden de har såpass logikk at de faktisk svarer riktig. Et lite spørsmål konkluderer ikke at man er psyko. Headcleaver: Er det wanderlei silva du har som avatar? Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Virker som ingen leser noen andre poster enn den første før de poster. Først har vi et par som bruker ordet psykotisk helt feil rett etter at en fyr har forklart forskjellen på å være psykotisk og psykopat, så er det fullt av folk som tror at en er psykopat hvis en svarer riktig :s Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Så LES da god damn it... 5037778[/snapback] jeg har lest.. men jeg er jo ikke psykotisk alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå