Gå til innhold

Gåte som jeg gjerne vil ha svar på

b-real

Anbefalte innlegg

En kvinne deltok i sin mors begravelse. Der traff hun en mann hun ikke

kjente. Hun synes mannen var fantastisk, rene drømmemannen, hun ble

forelsket i ham øyeblikkelig. Da begravelsen var over forsvant han uten at

hun hadde klart å få telefonnummeret hans. Ingen viste hvem han var og hun

kunne ikke kontakte ham. Noen dager senere drepte hun søsteren sin.

Hva var motivet for at hun drepte søsteren sin?

Noen som har svaret? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg også.

Hvorfor blir man stemplet som det? Det er jo et helt logisk motiv, utifra hva vi blir fortalt.

5032899[/snapback]

Eller, psykotisk og psykotisk. Litt feil ble det; jeg mente mulig drapsmann (om det er noe bedre).

Det er bare noe jeg har hørt. Da jeg ble satt på prøve, konkluderte jeg med at det ikke var noe motiv, eller at det var tilfeldig på en måte.

Lenke til kommentar

Ikke noe nytt, men:

Are you a Psycho?

Here is a story about a girl. While at the funeral of her own mother, she met a guy whom she did not know. She thought this guy was amazing. So much her dream guy she believed him to be, that she fell in love with him there and then... A few days later, the girl killed her own sister.

Question: What is her motive in killing her sister?

The girl was hoping that the guy would appear at the funeral again. If you answered this correctly, you think like a psychopath.

This was a test by a famous American psychologist used to test if one has the same mentality as a killer. Many arrested serial killers took part in this test and answered it correctly. If you didn't answer correctly - good for you. If your friends hit the jackpot, may I suggest that you keep your distance!

Hei hurra, morsom historie. Meeeeeeeen:

This

silly canard began its Internet life in May 2002. No, this question was not authored by a "famous American psychologist," nor does it come from "a genuine psychological test." Believe not everything that turns up in e-mail, especially items sorely vague about their bona fides.

Les mer her.

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har hørt, er ikke dette en gåte, men en test. Jeg har også hørt at om du svarer det Chevelle svarte, kan du bli stemplet som psykotisk.

5032757[/snapback]

minix du vet jeg elsker deg, men dette blir helt feil siden jeg har faktisk en psykotisk sykdom selv. (for real).

psykotisk er når man mister virkelighets sansen å hører stemmer, ser hallusinasjoner, og andre symptomer.

ordet du leter etter er "psykopatisk", noe som betyr en person som ikke har empati for andre og som tenker på seg selv.

måtte bare rette opp dette :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Virker som ingen leser noen andre poster enn den første før de poster.

Først har vi et par som bruker ordet psykotisk helt feil rett etter at en fyr har forklart forskjellen på å være psykotisk og psykopat, så er det fullt av folk som tror at en er psykopat hvis en svarer riktig :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...