morra Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hva med å få det slik at man i tittellinjen i nettleseren (der hvor det står Diskusjon.no - Mozilla Firefox) i tillegg får tittelen på emnet eller forumet man besøker? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Det står i Opera, så kanskje det er FF som må endrast? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Diskusjon.no-skinet viser kun 'Diskusjon.no' i tittellinjen, mens resten av skin'ene viser navnet på kategori og tråd. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Diskusjon.no-skinet viser kun 'Diskusjon.no' i tittellinjen, mens resten av skin'ene viser navnet på kategori og tråd. 5024089[/snapback] Hmm, det gjør den ikke nå, så enten er det ordnet eller så har du en nettleser som tolker det anderledes. Er det andre som har det problemet? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det var slik for meg tidligere, men så rapporterte jeg det. Apedoktor fikset det som vanlig, og sa at det var noe som hadde blitt glemt når dere lagde Diskusjon.no-skinnet. Fungerer flott for meg nå. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Diskusjon.no-skinet viser kun 'Diskusjon.no' i tittellinjen, mens resten av skin'ene viser navnet på kategori og tråd. 5024089[/snapback] Hmm, det gjør den ikke nå, så enten er det ordnet eller så har du en nettleser som tolker det anderledes. Er det andre som har det problemet? 5114720[/snapback] Nå fungerer det i alle skinene bortsett fra Overklokking.no (non-Beta) og Programmer.no. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Da vil jeg heller få be om at tittelen endres til noe slikt: *Trådnavn eller kategorinavn* - Hardware.no Altså slik: Emnetittel/forumtittel i tittellinjen i nettleser - Harware.no Mye lettere å håndtere mange nettlesertabs (eller vinduer) da. Slik det er nå ser jeg bare "Hardware.no - Forum ..." i oppgavelinjen, og "Hardware.no - Forum -> ..." i et utalls av tabs i Opera (eller en annen skikkelig nettleser som støtter denne deilige funksjonen). Prøv å finn frem til rett tab på dette bildet Endret 7. november 2005 av PT Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det var slik for meg tidligere, men så rapporterte jeg det. Apedoktor fikset det som vanlig, og sa at det var noe som hadde blitt glemt når dere lagde Diskusjon.no-skinnet. Fungerer flott for meg nå. 5115047[/snapback] Da var det ordnet på de skinnene og Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 *hark, host* Jeg føler at jeg og mine forslag blir temmelig ignorert her i tilbakemeldingsforumet Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det var slik for meg tidligere, men så rapporterte jeg det. Apedoktor fikset det som vanlig, og sa at det var noe som hadde blitt glemt når dere lagde Diskusjon.no-skinnet. Fungerer flott for meg nå. 5115047[/snapback] Da var det ordnet på de skinnene og 5116315[/snapback] Litt feilquote kanskje? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Diskusjon.no-skinet viser kun 'Diskusjon.no' i tittellinjen, mens resten av skin'ene viser navnet på kategori og tråd. 5024089[/snapback] Hmm, det gjør den ikke nå, så enten er det ordnet eller så har du en nettleser som tolker det anderledes. Er det andre som har det problemet? 5114720[/snapback] Nå fungerer det i alle skinene bortsett fra Overklokking.no (non-Beta) og Programmer.no. 5115290[/snapback] Det var faktisk der jeg fikk ordnet det i går *hark, host*Jeg føler at jeg og mine forslag blir temmelig ignorert her i tilbakemeldingsforumet 5118169[/snapback] Per i dag kommer vi ikke til å bruke emnefeltet "den veien" da vi holder en standard med "nettstedsnavn - innhold". Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Burde ikke brukervennlighet gå langt forran en eller annen dum standard dere har satt? Standarder er til for å endres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg