Klekkus Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Nå har jeg flyttet denne updaten over til "arbeidslogger" Her er en link. "Gobiter" fra siste update: Endret 1. juni 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Blir bra dette skal du se Men siden du kaller det Black Pearl, er det fordi du skal lakke det i fargen "Black Pearl" (kanskje det er blue pearl den fargen heter..?), eller er det fordi du skal lakke den svart og det er din perle? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Blir bra dette skal du se Men siden du kaller det Black Pearl, er det fordi du skal lakke det i fargen "Black Pearl" (kanskje det er blue pearl den fargen heter..?), eller er det fordi du skal lakke den svart og det er din perle? 5008209[/snapback] Den er svart og er min perle Det blir blå'e ata, floppy og s-ata kabler PSU'en skal sleeves rød. Det blir 4 stk 30cm UV katoder med sound control. 4 stk 80mm vifter. røde og blå'e. 4 stk 120 mm vifter. 2 blå og 2 rød. Endret 27. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Nice sidedør! Blir bra dette Hva er det du skal gjøre med det? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg skal pusset kantene der jeg skærte ut. blir ikke så mye pussing i dag, skal ordne litt mer prosjekt ku-skjit. Må bare si at det var som å skære i smør på q-tec kabinettet i forhold til chieftec (1mm tykt stål ) Får plexi snart Skal ordne noe vifte-hull i dag hvist det blir tid Lenke til kommentar
drugis Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 når kommer uppdates?? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 når kommer uppdates?? 5013654[/snapback] Det kommer i hverrtfall en på tirsdag. Kan hende det kommer en i dag, men det er litte sansynlig. Da skal det pusses Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Jeg er blitt sponset av shg.no med varer fro ca 800 kr til prosjektet Endret 9. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Nå har jeg skjært ut 2 av 4 80mm vifte-hull. Tror nok jeg går for 80mm ble litt vanskelig meg 92mm hull. kanskje det blir noen ekstra i toppen Edit: Har også pusset sidene med planslipper med p400 papir skal bare gå over kantene for hånd nå Kameraet var tomt for strøm så bilder kommer i morra Skal pusse utskjæringen i døra og finpustere den litt, må skjære litt mer. Oppdaget en litten feil, var ikke helt fornøyd med kantene og avrundingen Endret 17. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 haisann. Kjempe bra jobb på døren der. flink til å tegne du gitt Det beste jeg vet er når folk klarer å bruke kreativiteten sin, jeg kan med 100% sikkerhet si at du er en av de nicy nicy. gleder meg til å se videre på dette prosjektet. Goodie work so far Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Takk, Dj-Sonic. Jeg merka en del feil når jeg pussa kantene på kabinettet, skal enten pusse mer eller skjære litt enr ned dremel. Jeg flink å tegne men ellers takk Blir update i kveld (uskjæring av viftehull, pussing av kanten og pussinga av lakken) Setter pris på sånne innlegg Endret 18. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Blir bra detta christopher du bør nok finpusse litt på kantene ja Stå på mate! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Blir bra detta christopher du bør nok finpusse litt på kantene ja Stå på mate! 5024044[/snapback] Takk Har pusset kantene nesten helt ned i dag på skola bare litt mer finjustering av hjørnene (svingene), var ikke så lett å få de som jeg ville Edit: Jeg skal ordne lexan i frontdøra (3mm) den blir opplyst av 3 bla'e revoltec lazer leds sånn der ferdig boks som er bare å plugge strøm i. Edit 2: Det blir 4 stk 80mm vifter med blå leds, burde jeg ha røde leds i de 4 stk 120mm viftene da? Eller 2 stk med røde leds og 2 stk med blå leds? Har 2 stk med røde leds fra før. Endret 18. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Så rått å feste vifta i plexi! Dritrått! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Så rått å feste vifta i plexi! Dritrått! 5025682[/snapback] Takk Det er ikke plexi det er lexan, men det går nesten for det sammen. Som sagt jeg stjal ide'en fra Pain 193 Edit: Det kommer til å bli 3 til sånne lexan griller Men fy F*** hvor det stinker når jeg borret ut det store hullet med hullboren, tror det er noe ymse stoffer i lexan ja. Gasmaske nestegang ja. Endret 18. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
drugis Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 konge prosjekt, låver godt, ser berre bedre og bedre ut for kvar uppdates og ja nydeligt med vifta i lexan glasset Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Hva skal du med lexan med viftene der? Det er jo ikke en grill.. Edit: skrev listene i stedet for viftene Endret 18. oktober 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 konge prosjekt, låver godt, ser berre bedre og bedre ut for kvar uppdates og ja nydeligt med vifta i lexan glasset 5025730[/snapback] Takk. Syns den grillen ble nice selv Skal ned å se om jeg får til å lege flere Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 heisann litt store bilder eller Lenke til kommentar
rstange Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 bra dette! gleder meg til å se videre update! Håper også på å få se det i "real life"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå