Gå til innhold

Smilies o.l legger seg fortsattIslutten av innlegg


Anbefalte innlegg

Hei!

I deres betatesterversjon av forumet kunne man til og med i Opera legge inn smilies, lenker og slike ting rett inn i innlegget der man ville ha dem. I den lanserte versjonen er det dessverre ikke slik. I Opera vil alt legge seg på slutten av innlegget slik det var før i den eldre versjonen av forumet, dette var og er fikset på betaforumet så hvorfor forekommer feilen her?

 

Legger ved et bilde så dere kanskje forstår noe ;)

 

Håper på et godt svar! :)

EDIT: Tror aldri jeg noen gang har husket og legge ved vedlegg når jeg skal...

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det er da meget merkerlig. Jeg hadde samme versjon under betatestingen og Opera oppdateres ikke bare uten videre heller..

 

Kanskje det har en sammenheng med bruk av hwb.no -skin? *teste*

EDIT: Tydeligvis er det ingen forskjell på skinna.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen uttaelse fra administrator eller andre som har peiling hadde vært fint. Virka altså bra med betaversjon, med samme nettleser før. Opera 8.5

Ber om at dette blir rettet opp.

5054637[/snapback]

Tja, hva vil du at admin skal si da? Funksjonen funker jo i Opera generelt, det kan jeg teste selv her og nå. Problemet *må* derfor ligge lokalt hos deg. Sikker på at du bare ikke har switcha en eller annen innstilling? Sjekk Community hos IPB, de offisielle forumene, og se om du har samme problem...

Lenke til kommentar

jeg må også teste det :!: jeg bruker firefox

 

 

vi for se hv som skjer :) javascript:emoticon(':w00t:')

smilie

 

når jeg tar tak et smilley icon og slipper det inn i tekste hvorfor kommer denne javascriften inn i stedet for smilyen.

ellers ser det u til å virket

 

så skal jeg prøve med tagen

 

aneldes tekst

 

farge

avslutte tag

 

avslutte alle tager virker dårlig og bare på siste linje

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...