genser Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Oppfølgeren, eller skal man si en av oppfølgerne, til Razr, Razr 2 er tydeligvis på vei. Mobilen beholder det lille designet, i motsetning til v3x som ble betydelig større. Nyheten er blant annet bedre kamera. Bildene her: http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/AR.asp?ARI=111105 Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Lekkert!! Stilren og ikke minst liten! telefon.. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Lekkert!!Stilren og ikke minst liten! telefon.. 5004567[/snapback] Den er jo egentlig ikke så liten... Veldig tynn, men den er også ganske bred. Skjønte ikke helt hva som var forandret i RAZR 2, bortsett bra kameraet og det blå lyset under Motorola-logoen... Ikke så spesiell syns jeg... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det er meget bra de har beholdt designet fra V3. Rett og slett genialt! Ingen telefoner, foruten 8800, kommer i nærheten til kvaliteten til V3 Fungus: Ikke så liten? 65cc er ganske lite for å være en mobil er det ikke? Til sammenlikning: Nokia 5140: 86cc Nokia N70: 95,9cc Siemens Sx1: 110cc Lenke til kommentar
eblth Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Det er meget bra de har beholdt designet fra V3. Rett og slett genialt! Ingen telefoner, foruten 8800, kommer i nærheten til kvaliteten til V3 Fungus: Ikke så liten? 65cc er ganske lite for å være en mobil er det ikke? Til sammenlikning: Nokia 5140: 86cc Nokia N70: 95,9cc Siemens Sx1: 110cc 5010870[/snapback] Den er kansje liten i volum, men jeg syns den er ganske bred. Jeg syns ikke den var noe god å holde i. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Tror jeg leste ett eller annet sted at V3i (RAZR 2) også skal ha ca. 18 mb med internminne, og spor for minnekort. (av typen TransFlash/MicroSD) Dette gjør den nok veldig mye mer aktuell for mange! Bra, Motorola! Motorola skulle visst også ha gjort noe med stemmestyringen, så den blir slik som Nokia allerede har begynt å bruke, f.eks i sin N90. Man trenger ikke lagre noe, men sier f.eks "Jonas" og telefonen leter selv opp kontakten med bokstavene J-o-n-a-s, v.h.a speak-to-text-teknologi. EDIT: fant linken : Motorola V3i (klikkbar) Razr V3i til venstre, "vanlig", nåværende Razr til høyre Endret 16. oktober 2005 av SuperEmil Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg er ikke så stødig i tsjekkisk. Hva er forskjellene i RAZR 2 i forhold til den første? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Bedre kamera, større intern minne og mulighet for minnekort. Men den er veldig bred og jeg vet ikke noe om tastene er så veldig behagelig å bruke. Men så er det snakk om et design mobil, kan ikke tenke på alle aspekter ved mobilbruk hver gang man lager en mobiltelefon Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Oki. Takker. En kamerat kjøpte akkurat den første RAZR'n, og den var igrunn veldig lekker. Tastene var litt pussige ja, men selv om den var bred, var det egentlig ikke noe problem. Man holder den litt anderledes bare. Men spesifikasjonsmessig ligger den jo etter, så det er bra med en ny slik en, selv om jeg ikke helt tror det er opp min gate... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hehe, her er det visst fordel å kunne tjekkisk... Vel kort og godt kan jeg avsløre at forbedringene ligger i: * Oppgradert kamera m/høyere oppløsning. * Bedre skjerm. * Mer internminne. * Plass for minnekort...! Den siste tingen er uten tvil i mine øyne.. Uansett så ryktes det også flere plasser om en UMTS versjon.. Men denne tror jeg lar vente på seg i noen måneder til, la oss si lansering i tidlig sommer 2006...? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Uansett så ryktes det også flere plasser om en UMTS versjon.. Men denne tror jeg lar vente på seg i noen måneder til, la oss si lansering i tidlig sommer 2006...? 5045576[/snapback] Det ryktes om flere RAZR-oppfølgere, i det hele tre tror jeg, hvorav 1 av dem er offisielt presentert. Den har 3G. Denne avbildet her har ikke det, og den tredje modellen som nettopp ble FCC-godkjent har 3G og et litt rundere design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå