Steinmann Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg skulle gjerne hatt noen råd til hvordan jeg skal gå frem for å få mest ut av OO CMS system. Er ikke det at jeg ikke kan OOP(Selv om jeg ikke har brukt det i php enda), men sliter litt med å forstå hvor jeg skal bruke det. Hva det kan gi meg også videre. Har prøvd å søke litt, men finner kun tutorials på hvordan man lager objekter. Det er jo ingen kunst i seg selv. Kunsten er å høste noe ifra det. Har forhåpentligvis noen oppdrag liggende klare nå, og hadde vært kjekt å kunne bryte over i den strukturerte OOP verden, og la funksjonsbaserte (store) systemer bli et vagt minne. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 WP: OOP PHP 5: OOP Jeg har begynt så smått, og jeg fikk mye ut av de to. Ellers er det vel bare å snoke litt i WP sin OOP, da jeg tror denne er utmerket. Lenke til kommentar
fredeil Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg lurer på noe .. hva er OOP som alle snakker om ? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 objektorientert programmering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå