Gå til innhold

Jeg betalte for noe jeg ikke kan bruke? (HL2)

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Greit nok, jeg har skaffet meg HL2 silver gjennom steam liksom.

Fikk det første dagen det kom ut.

Så formaterte jeg dataen min her i forrige uke, så nå tenkte jeg jeg skulle legge inn HL2 og alle mods som måtte høre til.

Men når jeg trykker på HL2 og den skal starte å laste ned, så får jeg beskjed om at steamserveren er "too busy to handle you'r request".

Asså jeg har betalt for dette spillet, og Valve skal vel ikke velge når jeg skal få spille det?

Desuten så har jeg jo ALLE filene fra forrige gang jeg hadde HL2, DOD:S, CS:S osv inne, slik ser dem ut :

Hva mangler jeg...?

post-169-1129119028_thumb.jpg

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men når jeg trykker på HL2 og den skal starte å laste ned, så får jeg beskjed om at steamserveren er "too busy to handle you'r request".

Asså jeg har betalt for dette spillet, og Valve skal vel ikke velge når jeg skal få spille det?

Enda en fornøyd Steam(ing pile of shit) kunde ser jeg. Men det stemmer, med Steam spill bestemmer du faktisk ikke selv hvor og når du vil bruke spillet du har betalt for. Årets drittsystem. Nok et eksempel på at de som laster det ned gratis får mye mindre trøbbel og i tillegg ubegrenset tilgang til produktet, mens de som har betalt for det må slite med problemer. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg har nøyaktig samme problemet... Skaffa meg nytt hovedkort, prosessor og skjermkort, ville inn i HL2 å sjekke grafikken, men neiiiida... Oppdateringer fungerte for et par dager siden, men nå har det streika helt.

Edit:

Tja, fant ei løsning faktisk... :)

Gå inn i Steam mappa di, rename ClientRegistry.blob til feks -ClientRegistry.blob.

Start Steam. Steam vil oppdateres. Start så installasjonen til spillene du vil ha inn.

Fungerte her.

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...