Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Greit nok, jeg har skaffet meg HL2 silver gjennom steam liksom. Fikk det første dagen det kom ut. Så formaterte jeg dataen min her i forrige uke, så nå tenkte jeg jeg skulle legge inn HL2 og alle mods som måtte høre til. Men når jeg trykker på HL2 og den skal starte å laste ned, så får jeg beskjed om at steamserveren er "too busy to handle you'r request". Asså jeg har betalt for dette spillet, og Valve skal vel ikke velge når jeg skal få spille det? Desuten så har jeg jo ALLE filene fra forrige gang jeg hadde HL2, DOD:S, CS:S osv inne, slik ser dem ut : Hva mangler jeg...? Endret 12. oktober 2005 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Aktiveringa! Og ja Steam kan bestemme når du skal/kan aktivere spillet. Nå prøver ikke steam å regulere hvem som får spille men de har vel problemer med travle servere de også som alle andre. Må bli litt kluss når de har pålagt online aktivering. Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 du mangler å få gode, gamle WON sstemet tilbake Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Men når jeg trykker på HL2 og den skal starte å laste ned, så får jeg beskjed om at steamserveren er "too busy to handle you'r request".Asså jeg har betalt for dette spillet, og Valve skal vel ikke velge når jeg skal få spille det? Enda en fornøyd Steam(ing pile of shit) kunde ser jeg. Men det stemmer, med Steam spill bestemmer du faktisk ikke selv hvor og når du vil bruke spillet du har betalt for. Årets drittsystem. Nok et eksempel på at de som laster det ned gratis får mye mindre trøbbel og i tillegg ubegrenset tilgang til produktet, mens de som har betalt for det må slite med problemer. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Jeg har nøyaktig samme problemet... Skaffa meg nytt hovedkort, prosessor og skjermkort, ville inn i HL2 å sjekke grafikken, men neiiiida... Oppdateringer fungerte for et par dager siden, men nå har det streika helt. Edit: Tja, fant ei løsning faktisk... Gå inn i Steam mappa di, rename ClientRegistry.blob til feks -ClientRegistry.blob. Start Steam. Steam vil oppdateres. Start så installasjonen til spillene du vil ha inn. Fungerte her. Endret 23. oktober 2005 av Caddy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Takk skal du ha, nå er det oppe her. Synd det at jeg ikke selv kan bestemme når jeg vil spille da ; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå