brannslange Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Begrensningen på at et søkbart ord gjennom søkefunksjonen må ha minimum fire tegn virker ulogisk. Det er veldig mange ord på tre bokstaver som burde være søkbare. Dessuten kan slike ord hjelpe å begrense søk veldig. Er det mulig å rette opp dette? Eksempel: Søk etter lcd gir ingen treff. Søk etter +lcd +oppløsning gir kun treff på oppløsning. Søke etter x64 gir ingen treff. Søk etter +x64+antivirus gir kun treff på antivirus. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) QUOTE (Søkefunksjonen)Angi ett nøkkelord som du vil søke etter.AND og OR kan brukes for å søke med flere ord.NOT kan brukes for å luke ut ord. For øvrig er jeg enig i at søkefunksjonen generelt sett er rimelig dårlig. Dette blir vel så vidt jeg husker forbedret i neste versjon...? Endret 12. oktober 2005 av Loomy Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Hva snakker du om Loomy? Om en bruker AND eller + spiller selvsagt ingen rolle. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Er ikkje den nye versjonen her no då? Eg er enig i at det er tull å ha ein begrensing på 4 teikn på dette forumet. Det er så mange forkortelser og ord på 3 teikn i PC-verda at du burde kunne søke etter det. Forsto det sånn sist at det var forumet som satt begrensingen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Den nye versjonen er her nå, men det fungerer fortsatt ikke å søke på ord mindre enn fire bokstaver. Rart, ettersom det var mulig på betaversjonen. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Merkelig at ingen fra forumet har svart på dette. Hva er vitsen med en plass for tilbakemeldinger dersom det likevel ikke blir lest? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Merkelig at ingen fra forumet har svart på dette. Hva er vitsen med en plass for tilbakemeldinger dersom det likevel ikke blir lest? 5001841[/snapback] Det er jo tre brukere som har svart, så noen fra forumet har svart. Grunnen til at ingen fra forumstyret eller drift har svart, er nok at de har vært, og fortsatt er, opptatt med oppdateringen av forumet. Endret 14. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vi kommer til å sørge for at 3 ords søk vil fungere etterhvert. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Den nye søke tingen er slitsom! GRRR... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Vi kommer til å sørge for at 3 ords søk vil fungere etterhvert. 5002149[/snapback] Det er vel 3 tegn vi er ute etter her. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 En artig ting med søkefunskjonen (i hvert fall den i bloggen) er at 'Go' er oversatt med 'Gå'. 'Søk' hadde vært et bedre ord. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Jeg irriterer meg helt grønn av den søkefunksjonen ! Først skulle jeg søke etter age of empires, men det gikk jo så klart ikke. Så skulle jeg søke på nytt, men da hadde jo de j***** administratorene eller hva det sto skrudd på et spam filter! Med andre ord, søkefunksjonen er ubrukelig! EDIT: Det var til og med en nasty skrivefeil i den beskjeden som kom opp når jeg søkte for mye Endret 17. oktober 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 En eller flere av dine søkeord hadde færre ennw 4 tegn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg