Kvaster Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har forsøkt å finne ut hvor mange desibel denne lager, noen som kan hjelpe meg? finner ikke ut noen steder, mulig jeg er blind Hiper Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Litt ned på komplett-siden vil du finne produsentens side. Går du dit( http://www.hipergroup.com/English/products/hpu-4k580.html ) ser du følgende info: Only 18db with 2 fan. Konklusjon: 18 desibel EDIT- Noen kom et sekund før meg Endret 11. oktober 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
Kvaster Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Okei, takk for hjelpen. Hvor godt hører man 18 db? Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Du hører det ikke, dvs: hvis du stiller deg helt intill hører du det sikkert. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 En kompis av meg har den PSU'en, er uhørbar, helt til man legger øre inntil, da hører man en liten susing. M.a.o kan jeg gå god for at den er "Silent" Lenke til kommentar
wiak Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 du hører harddiska dine mere en psuen Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Noen som har en anelse om den PSU'en passer i dette kabinette? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV1000B Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ja, den passer perfekt. Lenke til kommentar
shanizar Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Den er sikkert stille, men jeg ville aldri stolt på produsentens dB måling. Hvis jeg skal tippe ut ifra hvor stille de aller beste strømforsyningene med vifte er (iflg målinger på silentpcreview, som bruker veldig godt testutstyr), ville jeg tippet et støynivå som begynner på rundt 25dB. Det er i så fall veldig bra... Dette er selvfølgelig tipping, men 18 er nok helt feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå