ballemann Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 jeah, kom med dem. Jeg har ikke peiling på hva jeg ønsker meg :S 1. kontantkort 2. vannkoker ^^er alt jeg har funnet ut :S Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 1.Ny stekepanne 2.Trivial Pursuit Ønskeliste er ikke like gøy som det var før Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Fort Knox. Ellers har jeg ikke tenkt så langt ennå. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Realistiske gaver: http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/...tegory_rn=10002 http://www.pioneer.no/no/product_detail.js...nomy_id=428-434 Pizza-pronto (slik mini-mini-pizzaovn ) Takfeste til projektoren min Gavekort, cash, DVD-filmer +++ Ting jeg virkelig ønsker meg, men som jeg sannsynligvis aldri får: http://www.pioneer.no/no/product_detail.js...nomy_id=429-930 http://www.acer.no/acereuro/page4.do?dau22...o&crc=857279714 http://www.astonmartin.com/thecars/v12vanquishs Julaften var mye morsommere når jeg var liten... Endret 8. oktober 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Ønsker: 1. BF2 2. Ny pult 3. Ny seng Er jeg den eneste her med nogenlunde "vanlige" ønsker? God jul Endret 8. oktober 2005 av Marius E Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Musikkplater: Symbyosis - On The Wings Of Phoenix Deadsoul Tribe - s/t Deadsoul Tribe - A Murder Of Crows Deadsoul Tribe - The January Tree Opeth - Orchid Opeth - Morningrise Opeth - My Arms, Your Hearse Opeth - Still Life Winds - The Imaginary Direction Of Time Meshuggah - Destroy Erase Improve Meshuggah - Chaosphere Meshuggah - I Aghora - s/t Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness Death - Individual Thought Patterns Death - Symbolic Death - Sound of Perservance Emperor - IX Equilibrium Emperor - Prometheus Peccatum - Lost in Reverie Cynic - Focus Atrox - Terrestrials Isis - Oceanic Isis - Panopticon Symphony X - The Divine Wings Of Tragedy Braindance - Redemption Necare - Ruin The Dillinger Escape Plan - Calculating Infinity The Dillinger Escaple Plan - Miss Machine Circus Maximus - The 1st Chapter Nile - In Their Darkened Shrines Atheist - Unquestionable Presence Riverside - Out of Myself Anti-Depressive Delivery - Feel. Melt. Release. Escape. Emerson, Lake and Palmer - Brain Salad Surgery King Crimson - In the Court of the Crimson King King Crimson - Discipline Arcturus - Aspera Hiems Symfonia Arcturus - La Masquerade Infernale Arcturus - The Sham Mirrors Arcturus - Sideshow Symphonies Emperor - In The Nightside Eclipse Emperor - Anthems to the Welking at Dusk Emperor - IX Equilibrium Emperor - Promotheus: The Discipline of Fire & Demise Peccatum - Lost in Reverie Solefald - The Linear Scaffold Solefald - Neonism Solefald - Pills Against The Ageless Ills Solefald - In Harmonia Universali Solefald - Red for Fire: An Icelandig Odyssey Part 1 Borknagar - s/t Borknagar - The Olden Domain Borknagar - The Archaic Course Dream Theater - Falling Into Infinity Tviler dog på at noen av dem blir oppfylt... Men hvis jeg hadde fått bare 1 på denne listen så hadde jeg blitt positivt overasket. EDIT: Fikset skriveleif og la til noen plater... Hvis en kan ønske seg ikke-materielle goder så er jo det å foretrekke: Brukbar konsentrasjonsevne Å bli proaktiv Å bli strukturert Å se positive ting i stedet for bare de negative Endret 9. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 - Snille barn - Barossa QuarterBack 250cc m. hvite skilter - Snill kone - Xbox 360 - Snille svigers - Lian Li kabinett - Lån til leilighet - Tappekraner inkl. dusin fat - Fred i verden - Tastatursettet med OLED-taster - Juletre som IKKE drysser Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kjære Julenisse! I år ønsker jeg meg følgende ting fra deg penger (det før jeg aldri) fri fra militæret en fin tid i militæret 40" eller mer plasma/lcd tv projektor egen leilighet men i år som ellers så kommer du nok ikke til å gi meg det jeg vil, samme hvor snill jeg er... din jævel! Lenke til kommentar
Remotec Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 En kjærste og et problemfritt liv. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 - Barbermaskin - Gavekort på et tresifret antall CD'er - Penger - PC-deler Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ny seng.. den jeg har knirker for mye Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Huff. Man skal ikke tenke på slikt enda, men siden dere er så godt i gang, kan jeg ikke la dere få for stort forsprang. - Ny mobiltelefon - Tur til Polen (vi skal dit med klassen, hadde vært fint om noen betalte for meg). - At eksen kommer tilbake. - Gode karakterer - Ny seng - En kropp som fungerer slik den engang gjorde (wow, nå høres jeg gammel ut). Æsj, dette blir teit. Jeg tar det jeg får, og blir nok fornøyd i år også. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 King Crimson - In The Hall Of King Crimsom ø? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 - Snille barn- Barossa QuarterBack 250cc m. hvite skilter - Snill kone - Xbox 360 - Snille svigers - Lian Li kabinett - Lån til leilighet - Tappekraner inkl. dusin fat - Fred i verden - Tastatursettet med OLED-taster - Juletre som IKKE drysser hehe Ønsker meg en Xbox 360, men om jeg får den er en annen sak. Men er litt i tvil om jeg bare skal kjøpe den på release dagen istedet Lenke til kommentar
simerix Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) - Bekreftelse på at det blir tur til Japan i påskeferien - Xbox 360 - Ny mobil - 2 gb SD kort Endret 8. oktober 2005 av simerix Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Winds - The Imaginary Direction Of Time Det varmer mitt hjerte å se denne i listen din. Ontopic: Printer og kabinett er vel det eneste jeg kan tenke meg i farten. Endret 9. oktober 2005 av qweac Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er jeg den eneste her med nogenlunde "vanlige" ønsker? Er ikke noe uvanlig med å pakke inn Fort Knox og legge det under juletreet, eller? Dessuten er det vanskeligere å gjette hva det er for noe, det er jo alt for tungt å riste på pakken. Kom for øvrig på at jeg trenger i år OGSÅ (som i fjor) en ny harddisk. Har vært litt mye pirat-nedlasting i det siste. Tro om det finnes noe avvenningsgreier som jeg kan ønske meg. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Xbox 360 og et par spill. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 -Kjæreste -Betre karakterar Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 En kjærste og et problemfritt liv. Slenger meg på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå