Behydro Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Vel, jeg kjøpte jo så klart TT-BigWater når den var på tilbud. Lurt eller ikke, det kan diskuteres.... Men men, inn i maskinen måtte den no, eller inn er litt feil å si..... Følg med!! Hadde tilfeldigvis en deffekt UPS slengede (jeg har utrolig mye rart slengende, overrasker meg selv mange ganger ), den skulle få bøte med livet for godt Jeg byggde inn pumpen, radiator, TT 120mm viften, to Papst 80mm 19 dB vifter og en T-Balancer viftestyring i sjassiet til UPSen. Jeg valgte å ha viftestyrinen utenfor pcen for å unngå rot. Skikkelig verktøy må man ha Så begynnte det interne rotet. Jeg valgte å lime slangene direkte fast i pumpen, og heller bruke skru koblingene som fulgte med på utsiden, slik at jeg har muligheten til å koble ifra vannkjølingen. Litt rot blir det. For å styre viftene og lese av følerene inne i selve pcen, brukte jeg to 9-pins D-SUB kontakter på baksiden. (var hull der fra før av på upsen) Kablen til de digitale tempfølerene til T-Balancer brukte jeg bare en vanlig seriell kabel, men til viftene brukte jeg en 8 leder 1.5 kvadrat (tror jeg, husker ikke), trekker tross alt litt strøm HVEM SIER AT JEG ROTER!! Da må jeg se om jeg finner resten av bildene. Neste steg er lakkering og kabling..... FØLG MED! Endret 3. oktober 2005 av Behydro Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 blir jo bra dette stå på hvor og hva betalte du for tt bigwater? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 blir jo bra dette stå på hvor og hva betalte du for tt bigwater? ehm... det var vel rundt juletider i 2004, husker ikke hva jeg betalte, var det tilbudet til MPX tror jeg. PS! Prosjektet er ferdig, leter bare etter bilder. Men skal dempe pumpen litt til. Vil bli oppdatert om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 den koster jo rund om en 500 kr nå på psdata da nå håper du blir fornøyd med oppsetett ditt Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 joda, skal ikke klage på oppsettet slik det er nå Kjører en AMD Athlon XP 2100 1.9 GHz på 2,1 GHz no. De to papst viftene går og en 120 vifte i front går på 42%. Er nesten helt lydløst her, eksterndisken som bråker mest Maskinen har vel gått i 11-12 dager no CPU 37,5 grader Chiset 31,5 grader Vann temp 26.5 grader PS! Hardwaren suger, men så har ikke jeg startet ett spill på de siste to årene da... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 klokk cpu mer Mer MEr MER Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Yes..! Skjønner ikke at du har kontroll over alle de små delene.. =S Jaja, noen takler det jo.. Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 kan man koble sammen en gpu blokk med dette systemet? eller er ikke det mulig? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 kan man koble sammen en gpu blokk med dette systemet? eller er ikke det mulig? det skal nokk gå bra, men jeg har Zalman passiv GPU kjøling Viser på dette gammle bilde fra før jeg ryddet opp Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 skal støydempe vannkjølingen no, lover å komme med bilder fra det ferdige produktet.... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 skal støydempe vannkjølingen no, lover å komme med bilder fra det ferdige produktet.... 5199063[/snapback] Høres bra ut Gleder meg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 det skal nokk gå bra, men jeg har Zalman passiv GPU kjøling Viser på dette gammle bilde fra før jeg ryddet opp 4951868[/snapback] Er Zalman GPU kjøleren noe effektiv?? Jeg ser på litt passive kjølere og leter etter erfaring. Sry off topic :$ OT; hvor blir det av bildene? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Uhhhh..... Jah.... Det hadde jeg glemt. Bra dere maser. Kan ta det i helgen. Fruen skal jobbe så jeg får litt tid på hobby rommet Jeg lover..... Hvor skal jeg bestille web plass? Trenger bare litt plass til bilder og sann. Orker ikke sann gratis plass med reklamer og shit.... Men helst litt billig Lenke til kommentar
spyro Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) det funker helt fint med piczo.com da, jeg brukte det på skolen en gang, men home.no er vel kanskje mest brukt? EDIT: Du bør kanskje gjøre noe med signaturen din, to linjer for mye. De faens moderatorene, jeg hadde 1 spoiler og en quote i sinaturen min, og de slettet den. Endret 4. mars 2006 av spyro Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 skal fikse signaturen med en gang..... hehe Jeg bestillt fra servetheworld.no var grei pris skal ned på mekke bula no og fikse støydempningen og få opp noen bilder Lenke til kommentar
spyro Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ser du har fikset signaturen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå