LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 "Walker Texas Ranger Lever" Denne er kanskje ikke helt ny, men jeg har ikke sett at noen har postet den på forumet. Er det noen der ute som har flere klipp av dette. Det er helt fantastisk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Nerder, dere har håpløs humor. Nå stikker jeg og trener vekk skammen. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tar flere timer å få inn en episode på et halvt minutt. Ingen som gidder det. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Aner ikke hva som er galt med linja di. $ time wget http://gorillamask.net/Media/conanpart1.wmv --17:52:57-- http://gorillamask.net/Media/conanpart1.wmv => `conanpart1.wmv.1' Resolving gorillamask.net... 66.230.170.98 Connecting to gorillamask.net[66.230.170.98]:80... connected. HTTP request sent, awaiting response... 200 OK Length: 5,627,396 [text/plain] 100%[====================================>] 5,627,396 123.13K/s ETA 00:00 17:53:42 (124.32 KB/s) - `conanpart1.wmv.1' saved [5,627,396/5,627,396] real 0m44.960s user 0m0.042s sys 0m0.135s Jeg brukte 45 sekunder på å laste ned en 'episode' på 295 sekunder. Seriøst morsomme, selv om Conan gjentar seg selv litt. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hmmm, har hatt seriøse problemer med linja i det siste ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hohoho, i den første filmsnutten var det en godbit. Scene: Slemming står og denger hodet til en (tydeligvis) brysom butikkmedarbeider i ei bjelle på disken, mens han sier "Security! (clang) Security! (clang)" mange ganger. Så kommer Chuck inn i bildet bakfra, og sier "You rang?"..asskicking time! Kan det bli bedre spør jeg bare.. Den er nesten bedre enn Arnold sin "Stick around!" når han nagler en kar fast i veggen med kniv i Predator. Eller når stor stygg russer torturer vår venn John i Rambo 2.. Russer: "I see you are no stranger to pain." John: "I was married once." Godscene fra klipp nr. 2: Innbruddstyv sniker seg inn i huset til Walker..*CLANG* trør i ei svær bjørnefelle (wtf?), roper og skriker litt. Så kommer Chuck inn i bildet, løfter hodet til mannen og slår han midt i fleisen. Det var sikkert helt nødvendig. Han utøver også den klassiske ninjafilm-regelen. ALLTID ta en salto eller hoderulle når man hopper ned fra en høy kant. Endret 5. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hahahaha, dette er _god_ humor! Favoritt: Walker går rundt, legger seg ned på bakken, lukter litt, smaker på jorden, og sier "A plane crashed here!" Jeg hylte av latter :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det beste er jo siste klippet. Når Walker selv kommer til studio Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 kanskje jeg som er for ung eller noe, men jeg lo ikke:( Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det beste er jo siste klippet. Når Walker selv kommer til studio Helt enig! :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) kanskje jeg som er for ung eller noe, men jeg lo ikke:( Som man sier det på godt norsk. "Some get it, some don't". Å prøve å forklare HVA som er humoren i humor tar livet av den fullstendig. Endret 5. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hahahaha, dette er _god_ humor! Favoritt: Walker går rundt, legger seg ned på bakken, lukter litt, smaker på jorden, og sier "A plane crashed here!" Jeg hylte av latter :!: lawl!, samme her! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) "Walker said i have aids"! AHAHAHAHAHAHAHAH Endret 5. oktober 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Nerder, dere har håpløs humor. Nå stikker jeg og trener vekk skammen. Jeg ELSKER Conan, ser på det hver formiddag (i sommerferien i USA vel og merke) når det går på reprise på Comedy Central. Og klokken 23.00 går The Daily Show med Jon Stewart, det er pokker meg genialt. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Han utøver også den klassiske ninjafilm-regelen. ALLTID ta en salto eller hoderulle når man hopper ned fra en høy kant Er ikke bare høye kanter. Ser ut til at han rulle ned fra fortauskanter også Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Jeg knakk sammen av latter av den ungen i klipp to.. Er det feil av meg å HERREGUD.. Knakk sammen av ungen i klipp 4 og jeg.. jeg må være ond Endret 22. januar 2006 av AssKicR Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Og tenk, han gjorde det over flere uker. Klippene vi ser er bare fra noen få episoder! Må finnes flere samlesider der ute.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå