Snublefot Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Fint om du skriver hvor dere tror og ønsker å ende opp til slutt.. Husk : Det er lov til å være litt positiv her folkens, alle har drømmer! Endret 30. januar 2006 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Huff, tør jeg ikke tenke på. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Er egentlig usikker på om jeg er å se til om 10 år.... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ingen som har lagt noen framtidsplaner...? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Da ser jeg meg selv, som en 22 åring som sitter foran pc'n og sturer. Jeg sitter da forresten og leker med tissemannen min. Endret 1. oktober 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 kone mann barn dame jobb og alt det der Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Da ser jeg meg selv, som en 22 åring som sitter foran pc'n og sturer. Jeg sitter da forresten og leker med tissemannen min. For du er 12 nå? :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Da ser jeg meg selv, som en 22 åring som sitter foran pc'n og sturer. Jeg sitter da forresten og leker med tissemannen min. For du er 12 nå? :!: Ja, i følge profilen er han født i '93... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ingen som har lagt noen framtidsplaner...? Jo, men de er urealistiske, uoppnålige, overoptimistiske og har ingen sjangs for å intreffe. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Da ser jeg meg selv, som en 22 åring som sitter foran pc'n og sturer. Jeg sitter da forresten og leker med tissemannen min. For du er 12 nå? :!: Ja, i følge profilen er han født i '93... ok.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Da ser jeg meg selv, som en 22 åring som sitter foran pc'n og sturer. Jeg sitter da forresten og leker med tissemannen min. For du er 12 nå? :!: Ja, jeg er faktisk 12 år, ja. Liker å henge her på HW forumet for alle tror jeg er så mye eldre. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kort oppsummert: -økonomisk uavhengig -eier minst 3-4-5 hus, hvorav et på Park Lane -har nok transportmidler (dvs biler, yacht, fly, helikopter) -bosatt i Monaco eller et annet fint skatteparadis, med 74 dager årlig i hhv Norge, England, Italia og Frankrike. Jo, og så har jeg et nerdemål også, jeg vil ha en database som organiserer klærne mine, tilsvarende den Sonja har, det hadde vært skøy. Nei, dette er ingen spøk, men hvor mye av det som blir oppfylt og andel oppfylt etter eget initiativ og egne evner vet jeg fint lite om. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Forhåpentligvis ferdig utdannet et-eller-annet og i jobb med egen bil og stort huslån med en gryende familie. Ja, jeg er optimist. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg lever vel forhåpentligvis da som 26åringen jeg blir. Håper på en kjærste osv, 3 hunder, 6 katter, 5 marsvin, en pappegøye, 2 undulater, en skilpadde ( kanskje 2 3 ) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Som 26-åring holder jeg på med journalistutdannelse, jeg bor på en hybel i Oslo med min hund og min datamaskin. Noe dame er det lite av, det samme gjelder penger. Endret 1. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Da håper jeg at jeg har fått meg en fast 08:00-16:00 jobb med fri i alle helgene. Skal ha minst en hund og et passelig stort hus med passelig stort lån. Da jeg mest sannsynlig vil være gift å begge skal jobbe så må vi ha to biler sånn at begge kommer seg på jobb. vil også ha maks en unge som helst skal være en jente. Satser på å ha minst to ordentlige venner å ellers noen kompiser fra jobben osv. skal ha et sinnsykt annlegg å veldig bra PC. ungen min som da mest sannsynlig vil være 5 år skal også ha egen pc som holder mål til alt av spilling å andre oppgaver som måtte forekomme. Må vel ærlig innrømme at jeg ikke har sittet å planlagt noe av dette (unntatt at jeg skal ha unge tidligst når jeg er 25), men når jeg tenker logisk på det så tror jeg at det er noe sånt det kommer til og være...i værtfall ikke langt i fra... Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvor ser du deg om 10 år.....? Har ikke peiling Tar vell en eller anna utdannelse av no slag. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg sitter innesperret på et mentalsykehus. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg sitter innesperret på et mentalsykehus. hehe du oxo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå